درخواست فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور از فرماندار این شهرستان

قرارگاه اقتصاد مقاومتی در شهر راه اندازی شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور خواستار راه اندازی قرارگاه اقتصاد مقاومتی در این شهرستان شد.
کد خبر: ۸۶۷۴۵۶۸
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، جلسه شورای اداری شهر نیشابور روز گذشته با سخنرانی سرهنگ پاسدار سیدعلی اکبر حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور در محل سالن شهید عابدی فرمانداری نیشابور برگزار شد.

سرهنگ پاسدارسید علی اکبر حسینی در شورای اداری شهر نیشابور ضمن تبریک ایام شعبانیه گفت: اگر روز ولادت امام حسین(ع) به نام روز پاسدار نام گذاری شده است حاکی از پیوند ناگسستنی پاسداران با عاشورا و فرهنگ عاشورا است.

وی افزود: پاسداران به تعصی از امام حسین(ع) شهادت را بالاترین افتخار خود می دانند و اگر تولد امام حسین(ع) خون بهای دین بود، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم خون بهای انقلاب اسلامی است.

حسینی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی گفت: از فرماندار می خواهم تا در راستای تدوین شعار سال، قرارگاه اقتصاد مقاومتی را در شهر راه اندازی کنند تا به دستورات ولی امر مسلمین جهان جامه عمل پوشانده شد.

وی در پایان به نمایندگان منتخب شهر نیز گفت: از نمایندگان محترم می خواهم تا موانع و ابلاغیات را که مانع تولید هستند، برطرف کنند.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه نیشابور اظهار کرد: از همان ابتدا که سپاه شکل گرفت، حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی را بر دوش گرفت و تا به امروز به حق می توان گفت که در راستای این رسالت خطیر خوب عمل کرده است.

وی با اشاره به سخن امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: زمانی که حضرت امام خمینی فرمودند که اگر سپاه نبود کشور هم نبود، همه تعجب کردند و امروز همه به این اندیشه رسیده اند که اگر سپاه نبود انقلاب اسلامی هم نبود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور در پایان از تمام حضار  مدیران سطح شهرستان خواست تا فرمایشات رهبر معظم انقلاب را در باب اقتصاد مقاومتی مطالعه کنند و اصلاح الگوی مصرف را که سرلوحه این منویات است در سازمان ها و ادارات خود عملیاتی کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها