فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بردسکن در گفتگو با "بسیج" خبر داد

اعزام 500 زائر از شهرستان بردسکن به مرقد مطهر امام(ره)

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بردسکن گفت: در بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام(ره) 500 نفر از قشرهای مختلف مردم همراه با بسیجیان در قالب ۱۰ دستگاه اتوبوس در تاریخ سیزدهم خرداد به تهران اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۶۸۷۰۱۱
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۷
سرهنگ دوم پاسدار علی محبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، گفت: همزمان با سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره)، تعداد 500 نفر از بسیجیان و اقشار مختلف مردم شهید پرور بردسکن با حضور در مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بر حفظ آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید عهد خواهند کرد..

وی ضمن گرامیداشت یاد امام راحل(ره)، گفت: در بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام(ره) تعداد پانصد نفر از قشرهای مختلف مردم همراه با بسیجیان در قالب ۱۰ دستگاه اتوبوس در تاریخ سیزدهم خردادبه تهران اعزام می شوند.

فرمانده سپاه بردسکن بیان داشت: اردوی زیارتی عاشقان روح الله(ره) که از شهرستان بردسکن، شهرهای انابد و شهرآباد و روستائیان عزیز ثبت نامی داشتند از سیزدهم تا ۱۶ خرداد به مدت 4 روز برنامه ریزی شده است.

وی ضمن تشکر از حوزه های مقاومت بسیج که هرساله جهت ثبت نام اردوی زیارتی امام(ره) همکاری بسیار خوبی با مردم فهیم شهرستان دارند، ابراز کرد: در رابطه با بیمه و بهداشت کاروانهای زیارتی و امنیت اتوبوس های اعزامی تدابیر لازم در نظر گرفته شده ضمن اینکه یک آمبولانس نیز جهت امنیت خاطر همراه کاروان خواهد بود.

سرهنگ محبی در رابطه با امور فرهنگی اردو اظهار داشت: معاونت فرهنگی سپاه بردسکن و حوزه های مقاومت بسیج در این رابطه بسته های فرهنگی را تهیه کردند که در اختیار نیروها قرار خواهند داد و تدبیر شده که با هر اتوبوس یک روحانی همراه با بسیجیان حضور داشته باشد.

وی گفت: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته، کاروانهای اعزامی از بردسکن همزمان با سراسر کشور در ۱۴ خرداد در مرقد حضرت امام خمینی(ره) خواهند بود و بار دیگر بر حفظ و پاسداشت آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی با امام راحل(ره) و ولی امر مسلمین تجدید عهد خواهند کرد.

فرمانده سپاه بردسکن در رابطه با هزینه های اردو اذعان کرد: هزینه ها بالغ بر ۴۰ میلیون تومان برآورد شده است که می بایست از هر نفر ۹۰ هزار تومان جهت ثبت نامی دریافت می شد اما با کمک ادارات شهرستان این مبلغ به ۷۰هزار تومان کاهش پیدا کرد.

وی ضمن تشکر از همکاری بسیار خوب فرمانداری و ادارات شهرستان با سپاه بیان داشت: در این اردو مسافران بعد از زیارت حضرت امام(ره) و شنیدن فرمایشات مقام معظم رهبری به قم و جمکران نیز اعزام خواهند شد.

سرهنگ محبی ضمن گرامیداشت یاد و خاطرۀ شهدای ۱۵ خرداد، افزود: همزمان با سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره)، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران مردم ولایتمدار بردسکن با حضور در مراسمی که به همین مناسبت در مسجد جامع شهرستان قبل از نماز عبادی سیاسی جمعه برگزار خواهد شد، بار دیگر با آرمانهای امام راحل(ره) و فرزندان شهیدشان تجدید عهد خواهند کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها