مسئول بسیج سازندگی شهرستان رشتخوار در گفتگو با "بسیج" خبر داد

حضور یک گروه جهادی از دانشگاه افسری امام حسین(ع) در مناطق محروم رشتخوار

مسئول بسیج سازندگی شهرستان رشتخوار اظهار داشت: 25 نفر از نیروهای جهادی دانشگاه افسری امام حسین(ع) جهت خدمت‌رسانی به محرومین شهرشتان رشتخوار در 25 تیرماه اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۷۰۶۰۸۰
|
۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰
قاسم آجنگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، گفت: یکی از برنامه ها و هدف‌های اصلی بسیج سازندگی خدمت رسانی به محرومین و مستضعفین جامعه است که به شدت مورد تاکید رهبری هم قرار گرفته است لذا بسیج سازندگی شهرستان با همکاری نهادهای کمیته امداد و فرمانداری نسبت به شناسایی مناطق محروم اقدام نموده و همچنین زمینه شناسایی و جذب نیروها و گروه‌های جهادی را جهت حضور در مناطق محروم فراهم نموده است.

آجنگان درابطه با عرصه ها و فعالیتهای بسیج سازندگی شهرستان افزود: عرصه های فعالیت طرح های بسیج سازندگی شاملخدمات رسانی به محرومین، بهسازی و زیباسازی و مرمت مدارس، منابع طبیعی و آبخیزداری، خدمات بهداشتی درمانی و عمران و آبادی روستایی، خدمات آموزشی و همچنین حمایت از جوانان در ایجاد شغل و طرح های اقتصاد مقامتی است

وی اذعان داشت: در راستای خدمت رسانی به محرومین در سطح شهرستان و مناطق محروم یک گروه جهادی 25 نفره از دانشگاه افسری امام حسین (ع) در 25 تیر ماه در شهرستان حضور خواهند یافت.

آجنگان گفت: ساخت 3دستگاه واحد مسکونی و تعدادی حمام و سرویس‌های بهداشتی و فعالیت های آموزشی در دستور کار بسیج سازندگی و گروه جهادی خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها