خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود:

اقتصاد مقاومتی باید از بطن خانواده ها اجرایی شود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود گفت: اقتصاد مقاومتی باید از بطن خانواده ها اجرایی شود و این بدان معناست که ما باید فرهنگ استفاده درست از مواهبی که در اختیار داریم را یاد بگیریم و به تولید ملی و تلاش تولیدگران خود اهمیت و توجه نماییم.
کد خبر: ۸۷۲۸۰۸۸
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام علی شریفی در جمع سرگروه ها و فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج الهادی و الغدیر در امامزاده محمد سرواین قطری در سخنانی با گرامیداشت دهه کرامت با بیان اینکه ما هر چه دازیم از برکت اهل بیت(ع) است اظهار کرد: وجود امام رضا(ع) برای کشور ما نعمت بزرگی است که این نعمت را خدا ارزانی ما کرده و باید قدردان این نعمت باشیم.

وی افزود: حضور میلیون ها زائر از سراسر ایران و جهان در مشهد و حرم امام رضا(ع) نشانی از وحدت مسلمانان و عشق و علاقه آنها به امامان می باشد و باید ما در سایه این امامان عزیز وحدت و اتحاد و انسجام خود را حفظ نماییم.

شریفی خاطر نشان کرد: امروز دشمنان بیش از گذشته به ایجاد تفرقه بین مسلمانان تلاش دارند و در این راستا تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا با تشکیل گروه های تروریستی به نام اسلام در جهان اسلام ایجاد تفرقه و اسلام را در بین مردم جهان دین خشونت و آدم کشی معرفی نمایند.

وی خاطر نشان کرد: تمام تلاش کشورهای غربی به خصوص آمریکا این است که دولت های مسلمان را سمت خود بکشاند و از بی بصیرتی و جهل آنها استفاده کند و ضربه های کاری خود را از درون اسلام به این دین وارد نماید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود با بیان اینکه باید همه به ولایت تمسک بجوییم و گوش به فرمان ولی باشیم بیان کرد: امروز ما در اطرافمان شاهد قتل ،خون ریزی و تروریست هستیم و اینها همه به خاطر نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه است و می خواهند قدرت نفوذ ما را در جهان کم کنند اما آنها کور خوانده اند و با درایت و بصیرت رهبر انقلاب این توطئه ها همه خنثی می شود.

وی با اشاره به اقتصاد مقاومتی اهمیت آن در جامعه گفت: رهبری تاکید بر اقتصاد درون زا دارند که در این اقتصاد ما وابسته به خارج نیستیم و با استفاده از نیرو پتانسیل و ظرفیت های ملی در جهت برآوردن مشکلات خود حرکت می کنیم.

شریفی عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی باید از بطن خانواده ها برخیزد و این بدان معناست که ما باید فرهنگ استفاده درست از مواهبی که در اختیار داریم را یاد بگیریم و به تولید ملی و تلاش تولیدگران خود اهمیت و توجه نماییم.

وی ادامه داد: امروز دشمن با برجام خیال کرده که می تواند در کشور ما راهی برای خود باز کند و از این فرصت استفاده هاییی که مد نظر دارد را بکند اما اینها خیال باطل است چرا که مردم و ملت ما به فرماندهی مقام عظمای ولایت برای مبارزه با استکبار آماده است و همچنان روحیه انقلابی خود را حفظ کرده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود با تاکید بر اتحاد و همدلی در پرتو ولایت و توجه به پتانسیل داخلی گفت: ما باید مانند دوران انقلاب و دفاع مقدس با اتحاد و همدلی و تلاش در پرتو ولایت در مقابل استکبار محکم و استوار بایستیم و تلاش های و توطئه های او را در ایجاد تفرقه و نفوذ در داخل خنثی نماییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها