آیت الله علم الهدی در جمع هزاران نفر از مردم تربت حیدریه:

امروز به دولت و مجلسی نیازمندیم که محور همه سیاست گذاری های نظام را بر اساس اصل استکبار ستیزی تنظیم کند/هر جریانی در مقابل رهنمودهای رهبری با هر نماد سیاسی مساوی با کفر و شرک است

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه تمام مشکلات جبهه استکبار با انقلاب اسلامی با استکبار ستیزی این ملت است، افزود: امروز به دولت، مجلس و کارگزارانی نیازمندیم که محور همه سیاست گذاری ها و برنامه های نظام در ابعاد مختلف را با اصل استکبار ستیزی تنظیم کند.
کد خبر: ۸۷۹۳۸۲۸
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، آیت الله سید احمد علم الهدی عصر امروز در جمع هزاران نفر از مردم تربت حیدریه در محل مسجد جامع این شهر اظهار کرد: مشکل آمریکا با جمهوری اسلامی ایران بخاطر اصل جدائی ناپذیر استکبار ستیزی این ملت است و در غیر اینصورت این نظام را به مانند سایر نظام های جهان پذیرفته و مشکلی ندارد.
 
وی ادامه داد: اینکه برخی افراد نام آمریکا و اروپا را به معنای دنیا قلمداد می کنند و به دنبال تعامل با آن در راستای رشد و توسعه اقتصادی هستند با اصل تفکر انقلابی ملت ایران که بر گرفته از استکبار ستیزی است مغایرت دارد.
 
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تنها چالش پیش روی ظهور حضرت مهدی(عج) را استکبار جهانی دانست و بیان داشت: جهان اسلام برای برقراری حکومت عدالت گستر حضرت بقیه الله(عج) باید این سنگلاخ استکبار را از میان بردارد.
 
آیت الله علم الهدی به بدعهدی آمریکا در برجام اشاره کرد و گفت: بدعهدی آمریکائی ها در نقض برجام نه بخاطر اینکه آنها پیمان شکن و حیله گر هستند بلکه مبتنی بر جریانی است که سیاستمداران این کشور قصد دارند بعنوان یک ابر قدرت و عنصر استکبار در زمین بمانند و امروز جمهوری اسلامی ایران در برابر این سیاست های خبیثانه با اقتدار ایستاده است.
 
وی با بیان اینکه تمام مشکلات جبهه استکبار با انقلاب اسلامی با استکبار ستیزی این ملت است، افزود: امروز به دولت، مجلس و کارگزارانی نیازمندیم که محور همه سیاست گذاری ها و برنامه های نظام در ابعاد مختلف را با اصل استکبار ستیزی تنظیم کند.
 
امام جمعه مشهد تاکید کرد: امروز تمام منافع آمریکا و غرب در منطقه که حیاتشان به آن بستگی دارد در تیررس اهداف موشکی انقلاب اسلامی قرار گرفته و چاره ای جز تحریم اقتصادی در پیش رو ندارند.
 
وی اظهار کرد: معنای امامت امام زمان(عج) در این است که در همین زمان امام بر ما امامت کند و ما نیز اطاعت پذیری داشته باشیم، لذا امام عصر(عج) در مقام امامت همه حوادث و رویدادهای جهان را در جهت پیشرفت اهداف والائی در مسیر مدیریت زندگی ما هدایت می کند و بخاطر رسالت جهانی از نظرها غایب است؛ اما برای خود در بین مردم حجت قرار داده و امروز مقام معظم رهبری قبل از اینکه مرجع تقلید و رهبر سیاسی نظام باشند بعنوان حجت امام زمان(عج) اهداف حکومت حضرت مهدی(عج) را مدیریت کرده و اطاعت پذیری محض نیز بر ما واجب است.
 
آیت الله علم الهدی تاکید کرد: رهبری نظام با پشتیبانی ملت انقلابی ایران در حال برچیدن سنگلاخ استکبار از سر راه امام زمان(عج) است و بنابراین هر جریانی در مقابل رهنمودهای معظم له با هر نماد سیاسی مساوی با کفر و شرک است و ما با آن مقابله می کنیم.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری اذعان کرد: ملت انقلابی ایران با همان اقتداری که با آمریکا می جنگد با جریان سکولار داخل کشور که بخواهد پیاده نظام دشمن باشد مقابله خواهد کرد. وی افزود: زمانی عکس امام راحل را در دوران دفاع مقدس بر سر مرزهای کشور نصب می کردیم اما امروز عکس مقام معظم رهبری در ۱۰۰ متری مرز اسرائیل نصب شده و اکنون سنگرهای انقلاب اسلامی از مرزهای جغرافیایی فراتر رفته و در کنار سواحل مدیترانه و دشت عراق مستقر شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها