خوب کردیم برجام را در مجلس تصویب کردیم!

در صورتی که در آن زمان برجام را تصویب نمی‌کردیم، بیان‌گر همسویی با جریان تنش‌آفرین در جهان بود اما با این تصمیم به دنیا نشان دادیم ایران آماده اصلاح، ایجاد آرامش و صلح در جهان است!!!
کد خبر: ۸۷۹۶۷۴۳
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸

خبرگزاری بسیج - سرویس اخبار ویژه:

عضو فراکسیون امید بدون اشاره به نقض برجام از سوی آمریکا در سخنانی توجیه آمیز گفت : در زمان تصویب برجام در مجلس نهم، دو نگاه وجود داشت. اول این‌که فعلاً تصمیمی درباره تصویب برجام اتخاذ نکنیم و این تصمیم‌گیری را به زمان پس از انتخابات ایالات متحده موکول کنیم و نگاه دوم این بود که لزومی ندارد برای تصمیم‌گیری درباره برجام منتظر حوادث سیاسی در امریکا بمانیم.

غلامرضا تاجگردون افزود :در صورتی که در آن زمان برجام را تصویب نمی‌کردیم، بیان‌گر همسویی با جریان تنش‌آفرین در جهان بود اما با این تصمیم به دنیا نشان دادیم ایران آماده اصلاح، ایجاد آرامش و صلح در جهان است و با این کار ابتکار عمل در اختیار ما قرار گرفت و به‌نوعی توپ در زمین طرف مقابل قرار گرفت.

عضو کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس نهم همچنین یادآور شد: باتوجه به این‌که ایران با تصویب و اجرای برجام حسن نیت خود را نشان داده و از آن‌‌سو درپی پیروزی جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری امریکا، به‌نظرمی‌رسد گروه تعیین‌کننده، اروپایی‌ها و دیگر کشورهای طرف مذاکرات هستند که ابتدا باید برای خودشان و در ادامه برای ادامه روند برجام به تصمیم‌گیری برسند. در واقع باید ببینیم دیگر طرفین مذاکرات به‌دنبال کدخدا می‌روند یا با استقلال نظر خود را دنبال می‌کنند.

ارسال نظرات