مسئول دفتر نمایندگی سپاه ناحیه درگز:

رمز پیروزی انقلاب اسلامی اتکا به خداوند بود نه دست درازی به سمت کدخدا

مسئول دفتر نمایندگی سپاه ناحیه درگز وکل بر خدا را عامل پیروزی انقلاب خواند و خطاب به مسئولین گفت: رمز موفقیت اتکا به خداوند است نه دست درازی به سمت کد خدا.
کد خبر: ۸۸۱۹۵۶۵
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خرااسن رضوی، مراسم غبار روبی گلزار شهدا هم زمان با ایام الله مبارک دهه فجر با حضور مسئولین ادارات و نهاد ها و دانش آموزان مدارس در گلزار شهدای سید عرب شهرستان درگز برگزار شد.
 
حجت الاسلام داود عبدالهی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج درگز ضمن تبریک پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران در صورتی شکل گرفت که از حیث امکانات مادی و نیروی انسانی دست امام راحل خالی بود.
 
وی افزود: در روز های اول جرقه انقلاب یعنی سال 42 برخی علما و بزرگان به امام خمینی(ره) می گفتند این انقلاب به نتیجه ای نخواهد رسید، شما تنها هستید و نیروی انسانی و تجهیزات نظامی ندارید.
 
مسئول دفتر نمایندگی سپاه درگز توکل بر خدا را عامل پیروزی انقلاب خواند و افزود: تفکر امام خمینی (ره)، اتکا و توکل به خدا بود و همین امر پیروزی ملت ایران را به ارمغان آورد.
 
عبدالهی توکل به خدا را، عامل پیروزی در جنگ هشت ساله خواند و گفت: به واسطه ایمان و اتکا رزمندگان اسلام به خداوند بود که جنگی را که از حیث امکانات با دشمن برابری نداشتیم، بعد هشت سال دفاع مقدس، پیروزی نصیب جبهه حق شود.
 
حجت الاسلام عبدالهی رمز موفقیت را، اتکا به خداوند برشمرد نه دست درازی به سمت کد خدا و افزود: پیروزی در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و این قبیل  وقایع تاریخی درس عبرتی برای ما می باشد، که اگر کار و هدفمان خدایی باشد، خداوند نصرتش را به ما مرحمت می کند و مسئولین باید بدانند که رمز موفقیت اتکا به خداوند است نه دست درازی به سمت کد خدا.
 
خاطر نشان می شود در پایان این مراسم هر یک از دانش آموزان با غبار روبی گلزار شهدا نسبت به ادامه راه شهدا و امام شهدا عهد و پیمان بستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها