خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان البرز :

زائران از کربلای سرزمین ایران دیدن خواهند کرد

علیرضا حیدری در گفت وگو با خبرنگار بسیج مستقر در خرمشهر هدف از برپایی کاروان های راهیان نور علاوه بر زنده نگه داشتن یاد شهدا تفکر جوانان در خصوص شخصیت و ولایت پذیری آنها باید در نظر گرفته شود.
کد خبر: ۸۸۳۹۹۵۷
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۲
علیرضا حیدری در گفت وگو با خبرنگار بسیج مستقر در خرمشهرضمن تبریک روز زن و سالروز ولادت حضرت زهرا (س) در خرمشهر گفت: برای زنده نگه داشتن رشادت های رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس بیش از ۱۰۰۰نفر از شهرستان البرز برای بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس داوطلبانه حضور خواهند داشت.

وی اظهار داشت:هدف از برپایی کاروان های راهیان نور علاوه بر زنده نگه داشتن  یاد شهدا تفکر جوانان در خصوص شخصیت و ولایت پذیری آنها باید در نظر گرفته شود.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا شهرستان البرز  افزود:وقتی در روزمرگی زندگی دچار دنیا زدگی می شویم برای تفکر و ایجاد روحیه معنوی شرکت در اردوی راهیان نور یکی از بهترین مولفه های مد نظر بوده و برای دوری از دنیا زندگی شناخت روحیه شهدا و پشت پا زدن آنها به دنیا می تواند یکی از بهترین نسخه های روحی برای ما باشد.

حیدری افزود:زائرین راهیان نور به مناطق مختلف عملیاتی اعزام و با روایتگری راویان تاثیر مثبتی بر تفکر آنان خواهد داشت و حضور داوطلبانه بیش ۱۰۰۰نفر و همراهی با سپاه شهرستان نشان دهنده توجه مردم به راه شهدا می باشد  و امیدواریم که هرکدام از این عزیزان سفیران شایسته ای برای ترویج فرهنگ شهادت باشند.

وی در پایان گفت: برای اعزام کاروان های راهیان نور برنامه ریزی های گسترده ای صورت گرفته و از معاونت فرمانداری شهرستان البرز و شرکت های گلوگزان، شهردار الوند،البرز دارو و کفش نگهبان ،اداره جهاد کشاورزی،مدیرعامل شهر صنعتی البرزو همه کسانی که در این کار فرهنگی ما را همراهی کردند تقدیر و تشکر می کنم.
 
 
1002/پ20/ب/5
ارسال نظرات
پر بیننده ها