خبرهای داغ:
بخشی از وصیت‌نامه جانباز شهید علی‌ محمدرضایی:

نباید میدان را خالی بگذاریم

در وصیت ماکه شهید علی محمدرضایی آمده است: قسم به خدای کعبه، ما نباید میدان را خالی بگذاریم که دشمن به اسلام عزیز، قرآن و حریم مسلمانان و کشور اسلامی ما تجاوز کند.
کد خبر: ۸۸۶۷۹۷۶
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، جانباز شهید علی‌ محمدرضایی در چهارم دی ۱۳۶۵ با وجود جانبازی و داشتن یک پای مصنوعی در خط مقدم عملیات کربلای 4 حضور یافت و در جزیره ام‌الرصاص عراق شهید و مفقودالاثر شد که 31 سال اثری از پیکر مطهرش به دست نیامده بود تا اینکه در سالجاری پیکرش تفحص و به آغوش خانواده بازگشت.
وی در زمستان 1363 در یک عملیات شناسایی در منطقه مریوان یک پای خود را از دست داد و به درجه رفیع جانبازی نایل شده بود.
بخشی از وصیت‌نامه این شهید بزرگوار به شرح ذیل است:
قسم به خدای کعبه، ما نباید میدان را خالی بگذاریم که دشمن به اسلام عزیز، قرآن و حریم مسلمانان و کشور اسلامی ما تجاوز کند.
ما می‌بینیم امام حسین(ع) را در کربلا و در میدان عشق، که رو به کفار می‌کند و می‌فرماید: «اگر بناست دین جدم محمد با کشته شدن من حسین(ع) باقی بماند؛ پس ای شمشیرها! مرا در برگیرید.» از این فرمایش امام حسین(ع) معلوم می‌شود که انسان باید آماده‌ی فداکاری در راه اسلام باشد؛ یعنی، جان در برابر دین ارزش چندانی ندارد، حتی اگر امام حسین(ع) هم باشد؛ باید فدای دین اسلام و پاسداری از آن شد.
علی(ع) می‌فرماید:«جهاد دری از درهای بهشت است، که روی بندگان خاص خدا باز می‌شود.» پس سعی کنید این لیاقت را در خود به وجود آورید تا بتوانید در جهاد مقدس اسلام علیه کفر پیروز شوید.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها