فرمانده سپاه ناحیه قوچان در گفت‌وگو با «بسیج»:

تبیین افکار شهید بهشتی برای نسل جوان، انقلاب اسلامی را در برابر توطئه‌های دشمنان بیمه می‌کند

فرمانده سپاه ناحیه قوچان عنوان داشت: تشریح و تبیین افکار و الگوهای رفتاری شهید بهشتی برای نسل جوان، انقلاب اسلامی را در برابر توطئه‌های دشمنان بیمه می‌کند.
کد خبر: ۸۸۸۰۰۸۱
|
۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷
سرهنگ پاسدار علی اصغر صوفی در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت: واقعه هفتم تیر و انفجار تروریستی دفتر حزب جمهوری اسلامی به دست منافقین، اوج کینه‌ توزی و دشمنی با انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که برای همیشه تاریخ در اذهان باقی خواهد ماند.

وی افزود: در دوران قبل از انقلاب جریان نفاق که خود را به اسم مجاهدین خلق معرفی کرده بودند و از یک فرهنگ پوچ برگرفته از غرب پیروی می کردند دست به ترور افراد موثر انقلابی همچون آیت الله بهشتی زدند.

صوفی یادآور شد: حادثه هفتم تیر سال 60 حاصل یک جریان ریشه ‌دار و کینه ‌توزانه نسبت به بهترین یاران وفادار امام(ره) و تاثیر گذارترین شخصیت‌های انقلاب اسلامی بود که باید به درستی برای نسل جدید تبیین شود.

وی خاطر نشان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران برگرفته از خون همین شهیدان است که دشمن با ترور شخصیت‌های انقلابی همچون شهیدان رجایی، باهنر، علامه مطهری، صیاد و... سعی در براندازی انقلاب اسلامی ایران را داشتند و رشادت های این عزیزان بود که باعث شد این انقلاب پایدار بماند.

فرمانده سپاه ناحیه قوچان با تاکید بر اینکه بزرگداشت هفتم تیر فرصت مناسبی برای تبیین شخصیت و سیره زندگی شهید بهشتی و یارانش برای نسل جوان، مدیران و مسئولان نظام اسلامی ضروری است، گفت: تشریح و تبیین افکار و الگوهای رفتاری شهید بهشتی برای نسل جوان، انقلاب اسلامی را در برابر توطئه‌های دشمنان بیمه می‌کند.
 
وی ابراز کرد: ولایت‌مداری و قانون‌گرایی از نکات محوری مورد نیاز جامعه امروز ایران اسلامی است که این ویژگی‌ها به خوبی در شخصیت شهید آیت‌الله بهشتی متبلور بود.
 
صوفی تأکید کرد: شهید بهشتی خدمت های ارزنده ای در راستای پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران ارائه کرد و همین فعالیت های چشمگیرانه او و دیگر شخصیت های انقلابی بود که دشمن سعی در ترور این شخصیت ها داشت چرا که هرکدام از این ها چرخاننده یک قسمتی از نظام و از تاثیرگذاران این نظام بودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها