خبرهای داغ:
در بازخوانی واقعه 18 تیر و قضایای کوی دانشگاه مطرح شد:

برخی دانسته ونادانسته درزمین دشمن بازی کردند/رهبری غبار فتنه را زدودند

کارشناس مسائل سیاسی گفت: هر انقلاب در سراسر دنیا دارای ایدئولوژی، رهبر پیشرو و حضور حداکثری مرم است ولی آشوب هایی نظیر اتفاق 18 تیرماه سال 78 هیچ کدام از موارد یادشده را نداشت و می توان آن را یک آشوب و فتنه نامید.
کد خبر: ۸۸۸۴۰۴۰
|
۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲

علی اکبر قبادی کارشناس مسائل سیاسی در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در خصوص وقایع 18 تیرماه سال 78 اظهار کرد: بررسی لایحه قانون مطبوعات و نامه رهبر معظم انقلاب به مجلس و دستور خارج کردن این لایحه از دستور کار تنها بهانه ای بود برای آشوبی که در ادامه اتفاق افتاد.

وی توضیح داد: در آن برهه زمانی دولت اصلاحات به دنبال آزادی بی حد و مرز مطبوعات بود و این مسائل دستاویزی برای تجمع و تحصن در دانشگاه بود.

قبادی تصریح کرد: این مسئله مانند اتفاقات سال 88 یک سناریو از پیش تعیین شده بود و دشمنان داخلی و خارجی بار دیگر برای فروپاشی نظام انقلاب اسلامی دست به دست هم دادند و در این راستا برخی از اساتید دانشگاه ها، نخبه های سیاسی و حتی برخی از مسئولان دولتی دانسته و نادانسته در زمین دشمن بازی کردند

این کارشناس مسائل سیاسی توضیح داد: آنان که اهل مطالعه تاریخند و یا حتی روزنامه وار به این مسائل نگاهی دارند می دانند که همه اتفاقات از پیش تعیین شده بود و در این راستا برخی از مسئولین دولتی حتی امکانات کشوری و دولتی را در اختیار آشوبگران قرار دادند.

وی یادآور شد: در این زمان برخی از نویسندگان و مسئولان مطبوعاتی نیز به آشوب دامن زدند و تمام تلاش خود را برای براندازی نظام به کار بردند.

قبادی اذعان کرد: تنها ظرف چند روز و با بیانات رهبر انقلاب در 23 تیر ماه، با بصیرت بخشی ها و راهنمایی های ایشان فتنه ها خوابید و آرامش بار دیگر بر جامعه حکم فرما شد.

وی در خصوص علت سرعت رفع ناآرامی جامعه گفت: این اتفاقات تنها یک آشوب و هجمه ناهماهنگ بود که نیروهای انقلاب به راحتی توانستند آن را رفع نمایند.

این فعال سیاسی ابراز کرد: هر انقلاب در سراسر دنیا دارای ایدئولوژی، رهبر پیشرو و حضور حداکثری مرم است ولی آشوب هایی نظیر اتفاق 18 تیرماه سال 78 هیچ کدام از موارد یادشده را نداشت و می توان آن را یک آشوب و فتنه نامید.

قبادی در بخش پایانس سخنان خود یادآور شد: نباید نقش رهبر انقلاب را در رفع  این آشوب و فتنه سال 88 فراموش کنیم، همه تحلیل گران جهان نیز معتقدند آنچه مایه قدرت ایران است رهبری مقتدر و توانمند و راهنمایی ایشان می باشدکه سخنانشان به مانند عضای موسی سحر ساحران را رفع و در هم می پیچد.

وی افزود: بیانات رهبر انقلاب همواره مایه آگاهی ملت بوده است و غبار فتنه ها را از میان برده است.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها