خبرهای داغ:
نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس:

تجمیع زیرساخت‌ها مشکلات بخش بسطام شاهرود را رفع می کند

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس، گفت: با وجود اعتبارات اندک دولتی در بخش‌های مختلف زیرساختی به نظر می‌رسد تجمیع زیرساخت‌ها بتواند مشکل مردم بسطام را رفع کند.
کد خبر: ۸۸۹۱۰۲۱
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدحسن حسینی شاهرودی در جمع ائمه جمعه و جماعات بخش بسطام، در روستای نمدمال، ضمن بیان اینکه امروز زیرساخت‌های روستایی نیاز اساسی هستند اما اعتبارات محدودیت دارند، بیان کرد: به نظر می‌رسد در بخش بسطام با توجه به نزدیکی روستاها می‌توان زیرساخت‌های هر چند روستا را یکی کرد تا شاهد خدمت‌رسانی بهتر در این ناحیه باشیم.

وی افزود: برای مثال روستاهای نمدمال، قلعه آقا عبدالله، کلامو و میقان اگر بخواهند هرکدام یک‌خانه بهداشت داشته باشند سال‌های سال طول خواهد کشید اما تجمیع می‌تواند برخی مشکلات را حل کند چراکه امروز مشکلات اعتبارات فراوان است.

عضو خانه ملت گفت: با وجود کمبود اعتبارات بعضاً روستاهای دارای جمعیت کم از برخی زیرساخت‌ها باز می‌مانند حال‌آنکه اگر تجمیع صورت گیرد قطعاً نگاه اعتبارات دولتی به این امر نیز، ویژه خواهد بود.

حسینی شاهرودی بیان کرد: جمعیت می‌تواند یک منطقه را در اولویت قرار دهد لیکن به دلیل افزایش جمعیت منطقه می‌توان تجمیع بهترین راهکار باشد.

وی در دیگر بخش سخنان خود، با تأکید بر اینکه انتظار ما این است که مردم و به‌خصوص روحانیون از دستگاه‌های اجرایی مطالبه گر باشند، افزود: امروز قانون‌گذار، قانونی را تصویب و دولت آن را اجرا می‌کند و اعتبارات هرچند اندک اما به بخش‌ها و روستاها می‌رسد اما در صرف آن برای مسائل درون روستایی امروز می‌بایست همتی استوار باشد.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس، گفت: باید تلاش کنیم سهم واقعی هر روستا از اعتبارات تخصیص یابد و اگر این تلاش‌ها نباشد قطعاً توسعه‌ای نخواهد بود و درنهایت استان های همجوار از این امکانات بهره خواهند برد.

در این نشست مشکلات روستای نمدمال از جمله آب، اسناد تفکیکی اراضی، تسهیلات تعمیرات منازل، جاده دسترسی و ... مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها