خبرهای داغ:

برگزاری نشست حلقه صالحین پایگاه قمربنی هاشم(ع) بسیج اصناف شاهرود+تصاویر

نشست حلقه صالحین پایگاه قمربنی هاشم(ع) بسیج اصناف شاهرود با حضور مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۹۸۱۷۳
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نشست حلقه صالحین پایگاه قمربنی هاشم(ع) صنف آرایشگران مردانه حوزه بسیج اصناف الهادی در حسینیه کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام سیدرضا مرتضوی مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود در سخنانی با تبریک میلاد امام رضا(ع) با تاکید بر استفاده هدفمند و با برنامه از ظرفیت حلقه های صالحین اظهار کرد: ما توقع داریم حلقه های صالحین در رشد متربیان در زمینه های مختلف معرفتی بصیرتی مهارتی و تربیتی گام برداشته و شبهات متربیان را برطرف نماید.

وی افزود: دشمنان در تلاش هستند تا جامعه را از فرهنگ دینی خالی کنند و در این زمینه تمام فشار خود را از طریق رسانه ها و فضای مجازی انجام داده و در این زمینه می توان گفت به نتایجی رسیده اند اما باید مراقب باشیم.

مرتضوی خاطر نشان کرد: باید همه ما در این زمینه ها تلاش کنیم و با توجه به قشر اصناف که در کف جامعه است و اثرگذار می باشد باید در حلقه های صالحین موضوعات مورد توجه قرار داده شود.

حسین عجم فرمانده حوزه بسیج اصناف الهادی نیز در این نشست با تقدیر و تشکر از فعالیت های پایگاه قمر به خصوص تشکیل منظم حلقه های صالحین با بیان اینکه توجه به صالحین در بسیج رکن است گفت: باید تلاش شود از ظرفیت حلقه های صالحین در بدنه بسیج و پیرامون آن استفاده شود و تلاش گردد که این اثرگذاری در قشر اصناف و به خصوص صنف آرایشگران مردانه اثرداشته باشد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها