خبرهای داغ:
مديرعامل سازمان آتش‌نشاني شهرداري قزوين خبر داد

برگزاری جلسه کارگروه ايمني و آتش نشاني شهر قزوي

مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين از برگزاري جلسه کارگروه ايمني و آتش نشاني شهر قزوين در دفتر مديريت اين سازمان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۴۱۸۲
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۰

 
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوين؛ ابوالفضل ذوالقدر مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين اظهار کرد: اين جلسه امروز و با حضور معاونان و کارشناسان سازمان آتش نشاني و نمايندگاني از سازمان‌هاي هلال احمر، مرکز حوادث و اورژانس پزشکي، منابع طبيعي، پسماند، فضاي سبز، باغستان‌ها، اداره گاز، اتاق اصناف و معاونت شهرسازي و معماري برگزار شد.
وي بيان کرد: در اين جلسه در رابطه با موضوعات مرتبط با ايمني وسايل گاز سوز و خطرات پيش رو در فصل پاييز و زمستان مانند نشت گاز منوکسيد کربن، دودکش‌ها و وسايل گرمايشي غير استاندارد و... بحث و تبادل نظر شد.
وي افزود: در اين جلسه پس از ارائه آمار و توضيحات مربوط به حوادث سال‌هاي قبل ، راهکارهاي مطلوب در خصوص کنترل و ايمن سازي نحوه استفاده از وسايل گاز سوز توسط حاضران ارائه و تصميماتي در رابطه با اين موضوعات اتخاذ گرديد.
وي بيان کرد: در ادامه اين جلسه مقرر شد سازمان‌هاي مسوول نسبت به استفاده از ظرفيت‌هاي رسانه اي مانند شبکه استاني و راديويي، نشريات و نصب بنر و پلاکارد نسبت به اطلاع رساني و انجام آموزش‌هاي ايمني به شهروندان اقدام کنند.
ذوالقدر در خاتمه ادامه ابراز اميدواري کرد: برگزاري چنين جلساتي با حضور و مشارکت ارگان‌هاي تاثيرگذار در مبحث ايمني مي‌تواند به افزايش روز افزون امنيت و آرامش شهروندان کمک کند.
1001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها