خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج رجائی دشت الموت:

عمل به هنگام و تشخیص درست، علت برجستگی9دی

فرمانده حوزه مقاومت بسیج رجائی دشت الموت گفت: عمل به هنگام و تشخیص به موقع و تجلی ایمان دینی در دفاع از اسلام و انقلاب و رهبری مهمترین ویژگی 9 دی ماه است این ویژگی به حدی بزرگ بود که از نگاه رسانه های دوست و دشمن پنهان نماند.
کد خبر: ۸۹۶۸۳۰۰
|
۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰

مصطفی معصوم فرمانده حوزه مقاومت بسیج رجائی دشت الموت در گفت گو با خبرنگار بسیج با اشاره به حماسه نه دی گفت: ۹دی روز درخشش نسل‌های سوم و چهارم انقلاب و آینده‌سازان کشور در میدان دفاع از نظام و آرمان‌های انقلاب و اعلام برائت از حرمت‌شکنان عاشورا بود که فتنه گران و بیگانگان طمع کار و کینه توز را رسوا و به خاک ذلت کشاند. 
وی خاطر نشان کرد: تجدید میثاق ملت ایران با آرمان های بلند نظام جمهوری اسلامی، به زعامت و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و اهتزاز پرچم رفیع "ولایت مداری در مقابل بدخواهان و دگر اندیشان و فرصت طلبان بیگانه پرست " پیام مهم و ماندگار حماسه ۹ دی است. حضور میلیونی و زمان‌شناسانه ملت ایران در راهپیمایی ۹ دی سال ۱۳۸۸، برای همیشه تاریخ خود را به عنوان حماسه‌ای ماندگار در تاریخ کشورمان به ثبت رساند. 
معصوم عنوان کرد: بدون شک این روز بزرگ یک نقطه عطفی است که عظمت ملت ایران را بیش از پیش در نگاه جهانیان برجسته تر می نمایاند، عمل به هنگام و تشخیص به موقع و تجلی ایمان دینی در دفاع از اسلام و انقلاب و رهبری مهمترین ویژگی 9 دی ماه است این ویژگی به حدی بزرگ بود که از نگاه رسانه های دوست و دشمن پنهان نماند.  
فرمانده حوزه مقاومت بسیج رجائی دشت الموت در خصوص نقش رسانه های بیگانه گفت: در فتنه 88 بزرگترین نقش بر عهده رسانه های بیگانه بود که با حمایت خود از سران فتنه بسیاری از ساده لوحان را به خیابان ها کشیدند ولی حضور مردم درحماسه 9 دی آب پاکی را بر دست آنها ریخت و نشان داد که هیچگاه نمی توانند غلطی بکنند. 
 
وی بیان کرد: 9 دی روز وحدت و همگرایی ملت است، روز هم صدایی ملت با رهبری معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی)  مبنی بر جذب حداکثری و دفع حداقلی است، لذا بزرگداشت حماسه 9 دی، بزرگداشت روز وحدت ملی و انسجام اسلامی بر اساس آموزه دینی "تولی وتبری" است.  
 
معصوم خاطر نشان کرد: 9دی روز هم افزایی یاران انقلاب است و روزی است که همگان به این درک، فهم و حقیقیت عظیم رسیدند که اگر پشتیبان ولایت فقیه باشندمملکت به دامن دیکتاتوری و استعمار خارجی نمی افتد. 
 
فرمانده حوزه مقاومت بسیج رجائی در خاتمه تأکید کرد: شرایط فعلی بسیار حساس و پیچیده است بهترین فرصت مردم و روحانیون انقلابی هستند و تهدید بزرگ رگه هایی از نفوذ جریانی است که در برخی از نقاط در حال شکل گیری و سازماندهی است که ان شاءالله با بصیرت مردم راه به جایی نخواهند برد.
4001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها