وزیر فرهنگ و ارشاد دولت دهم:

تا زمانی که دولت متکی به واردات باشد اقتصاد مقاومتی محقق نمی‌شود

وزیر فرهنگ و ارشاد دولت دهم بیان داشت: تا زمانی که دولت متکی به ورود کالا‌های خارجی به کشور باشد اقتصاد مقاومتی محقق نخواهد شد.
کد خبر: ۸۹۷۰۰۰۶
|
۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ دکتر محمد حسینی شب گذشته در نشست بصیرتی بزرگداشت حماسه نهم دی که با حضور ۵۰۰ نفر از بسیجیان خواهر و برادر و فرماندهان پایگاه‌ها ناحیه مقاومت بسیج سپاه حمزه سیدالشهدا(ع) در مکان مسجد المهدی مشهد برگزار شد؛ اظهار داشت: حماسه نهم دی در تاریخ همانند روز ۲۲ بهمن و دیگر ایام خاص در تاریخ ماندنی شد.
 
وی عنوان داشت: نهم دی روز بصیرت، میثاق امت با ولایت نامگذاری شد. در فتنه سال ۸۸ شگرد‌های بسیاری استفاده شد از جمله مظلوم نمایی که می‌توان به داستان ندا آقا سلطان که کار فتنه‌گران بود اشاره کرد.
 
حسینی بیان داشت: هتک حرمت در روز عاشور از دیگر کار‌های فتنه گران در سال ۸۸ بود. جای تعجب داشت که برخی از خواص که باید در خط مقدم روشنگری در آن سال باشند نبودند.
 
وی  با اشاره به واردات بی‌رویه واردات تصریح کرد: تا زمانی که دولت متکی به قاچاق و ورود کالا‌های خارجی به کشور است نمی‌تواند به وظایف خود در راستای اقتصاد مقاومتی عمل کند.
 
وزیر فرهنگ و ارشاد دولت دهم ابراز داشت: ستاد مبارزه با مواد مخدر از اول تشکیل دولت یازدهم با حضور رییس جمهور جلسه‌ای تشکیل نداده است. مطالبه جدی و قانونی از مدیران برای انجام امور کار‌ها و نیاز‌ها لازم است.
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها