به همت موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود

کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی وپیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در شاهرود

مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود، از برگزاری کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی وپیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۱۸۸۰
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمد ابراهیمی مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود گفت: هدف از این دوره آموزشی، آشنایی و آموزش عموم خصوصاً نوجوانان و جوانان جهت آشنایی با سبک زندگی اسلامی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و شناخت مواد مخدر و هشدار به جوانان و نوجوانان در مورد ضرر‌های روحی، جسمی، اجتماعی، خانوادگی در رابطه با عواقب مصرف مواد مخدر است.
وی گفت: از راهکار‌های جلوگیری از اعتیاد می‌توان به آگاه ساختن فرزندان، توجه به خواسته‌های منطقی نسل جوان و تشویق فرزندان به انجام فرایض دینی اشاره کرد که نقش مهمی در جلوگیری از اعتیاد جوانان دارند.
ابراهیمی تصریح کرد: برگزاری چنین دوره‌هایی یک نیاز ضروری است در شرایطی که بدون شک، پدیده اعتیاد، جوامع را در ابعاد مختلف تهدید می‌کند و در عصر حاضر با پیشرفت علم، مشتقات ویران گر تری هم به آن اضافه شده است.
این مسئول فرهنگی خاطر نشان کرد: در این کارگاه آموزشی که بمدت دو روز برگزار گردید، استاد میرزائی ضمن مطرح کردن آسیب‌های اجتماعی مواد مخدر به ضرر و زیان‌های آن بر جسم و روان انسان پرداخت و مبارزه با این مواد افیونی را از دستاورد‌های بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها