خبرهای داغ:
در دهمین جشنواره حضرت علی اکبر (ع) صورت گرفت:

تجلیل از سربازان برگزیده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین

در دهمین جشنواره حضرت علی اکبر(ع)از خانواده شهدای سرباز و سربازان نمونه سپاه استان قزوین تجلیل شد.
کد خبر: ۸۹۹۲۰۴۳
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵

تجلیل از سربازان برگزیده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، صبح امروز در دهمین جشنواره حضرت علی اکبر علیه السلام که در حسینیه عاشقان ثارلله سپاه صاحب الامر(عج) برگزار شد از خانواده شهدای سرباز و سربازان برگزیده جشنواره در زمینه های علمی ،ورزشی ؛فرهنگی ، انضباطی و سازندگی تجلیل به عمل آمد.
حجت الاسلام معبودی نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین در این جشنواره عنوان کرد: جوانی فرصتی برای خود سازی است و نباید این قوت عظیم الهی را در راه های ناثواب بکار گیری کرد و از تمام لحظات زندگی بتوان برای رشد معنوی استفاده کرد .
وی تصریح کرد: از جوانان باید در امور مدیریتی کشور بیشتر استفاده شود چون که قدرت ایجاد تحول و پویایی در آنها بیشتر است و در دوران دفاع مقدس این امر ثابت شده است و اکثر فرماندهان لشگر های ما جوانان بودند که اجازه نفوذ دشمن را ندادند.

تجلیل از سربازان برگزیده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین
حجت الاسلام معبودی بیان داشت: در این دوره که نفوذ دشمن در ذهن جوانان وجود دارد جوانان ما باید آگاه باشند و در مقابل این جنگ نرم دشمن ایستادگی نمایند و خصوصا در فضای مجازی که اکثر جوانها را به خود مشغول ساخته است تا افکار آنها را درگیر شایعات و مطالب پوچ نمایند تا جوان ایرانی که افکار خلاق دارد به پیشرفت فکر نکند و آنها به نقشه های خود دست یابند .
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) در جمع سربازان سپاه استان قزوین متذکر شد: جوانانی که امر مقدس سربازی را سپری میکنند از این فرصت مناسب برای رشد فضایل اخلاقی خود استفاده کنند و تا حد امکان توانمندی های خود را رشد دهد تا در زندگی و جامعه بعد از پایان خدمت خود مورد بهره برداری قرار دهند.

1012/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها