خبرهای داغ:
رییس قشر بسیج صنعت استان قزوین:

نگاه صادرات محور به بازارهای دنیا نداریم

رییس قشر بسیج مهندسین صنعت استان قزوین گفت: در خصوص بومی سازی ما با عارضه یابی از متخصصین استان استفاده کرده و با شناسایی مهمترین عارضه راه کار را ارائه داده تا بتوان صنعت و کارگاه های تولید را در مسیر درست سود آوری قرار داد.
کد خبر: ۸۹۹۶۳۶۵
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴

دکتر اسماعیل رمضانی رییس قشر بسیج صنعت استان قزوین در مجمع بسیج صنعت و بسیج مهندسین عمران که در سالن جلسات ناحیه امام حسن مجتبی قزوین برگزارشد گفت:هدف از برگزاری این مجمع بررسی و ارائه راهکارهای مختلف برای خروج صنعت استان قزوین از بن بست بوده و در کنار ان تمام ظرفیت بسیج درخدمت توسعه و همکاری صنعت استان است.
وی در ادامه اظهار داشت: در بحث عملیاتی شدن بستگی به استقبال دستگاه های اجرایی و مرتبط دارند.و با مدل عارضه یابی با نقد و بررسی موانع عمران را در مجمع بسیج عمران و صنعت انجام خواهیم داد.
رییس قشر بسیج صنعت استان گفت: در خصوص بومی سازی ما با عارضه یابی از متخصصین استان استفاده کرده و با شناسایی مهمترین عارضه راه کار را ارائه داده تا بتوان صنعت و کارگاه های تولید را در مسیر درست سود آوری قرار داد.
رمضانی تصریح کرد: در حال حاضر یکی از مشکلات اساسی صنایع تولیدی کشور و استان بحث نقدینگی و بازار فروش بوده که باید با نگاه صادراتی طرح را ارائه داد.
وی ضمن اشاره و تعامل بین دستگاه ها گفت: این خصوص همکاری خوبی بین بسیج و سایر دستگاه ها وجود دارد و هرچقدر تلاش شبانه روزی شود باز هم کم است تا بتوانیم به نقطه ایده ال برسیم.
رییس قشربسیج صنعت استان ضمن انتقاد به ضعیف بودن صادرات و بازاریابی افزود: ایران در بحث بازاریابی خارج از کشور و نگاه صادراتی بسیار ضعیف بوده وقتی به کنیا سفری داشتم بیش از ۲۰۰هزار نفر ویزیتور ترکیه در حال تبلیغات و بازاریابی برای کالاهای ترک بودند که سفیر ایران تعداد بازاریاب های ایرانی در ترکیه را کمتر از ۵۰نفر اعلام کرد که بسیار ناچیز بوده و سفارتخانه های ایران هم باید در این خصوص با جدیت تمام وارد شوند.
ایران توان تولید ۳۵۰میلیون نفر جمعیت را دارد و با جمعیت ۸۵میلیون نفری بقیه محصول باید نگاه صادرات محور باشد.
1002/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها