خبرهای داغ:
مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین خبر داد:

استان قزوین موفق در اجرای طرح ( TOD )

حق لطفی گفت: در میان ۳۱ استان کشور استان های قزوین، خراسان رضوی و فارس به عنوان پیشرو در اجرای طرح( TOD ) انتخاب شده و دو شهر تهران و ورامین هم در طرح اضافه شده است
کد خبر: ۹۰۰۰۱۲۱
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، شورای هماهنگی حمل و نقل و شورای هماهنگی مدیران راه و شهرسازی استان قزوین امروز در سالن جلسات اداره راه قزوین برگزار شد.
در این جلسه مسعود حق لطفی بیان کرد: با مدیریت اجرایی ایمنی استان و همکاری همه دستگاه های خدمات رسان، توانستیم زمینه ایمن سازی راه ها برای تردد آسان و ایمن مسافران درایام نوروز را فراهم کنیم.
وی گفت: با اقدامات انجام شده و آمادگی کامل راهدارخانه ها و راهداران و با همکاری پلیس راه، آتش نشانی، جمعیت هلال احمر، اورژانس و سایر نهادها آمادگی تسهیل در انجام مسافرت های نوروزی را داریم.
مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین در خصوص اجرای طرح توسعه بر مبنای حمل و نقل( TOD ) اظهار کرد: این طرح سابقه زیادی ندارد و از ۴۰ سال قبل به صورت منظم عملیاتی شده و در کشور نیز در حال اجرا می باشد.
حق لطفی عنوان کرد: در سفر وزیر راه و شهرسازی به استان و در بازدید از شبکه ریلی قزوین به رشت، درخواست کردیم با اجرای دو خطه شدن مسیر قزوین تهران، قزوین زنجان و تکمیل شبکه ریلی راه آهن قزوین به رشت چون نیازمند اجرای برخی طرح ها هستیم تا هماهنکی لازم برای این توسعه انجام شود.
وی افزود: باید توسعه شبکه راه آهن در حوزه حمل و نقل در استان جدی گرفته شود و با داشتن طرح جامع شهری و طرح جامع ترافیک همه حلقه های اجرای طرح (TOD ) فراهم بوده و امیدواریم بتوانیم این طرح را نیز به خوبی اجرا کنیم.
مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین تصریح کرد: طرح( TOD ) خرداد ماه سال ۹۶ در شورای عالی راه و شهرسازی مصوب شد و مقرر شد در مدت ۴ ماه نقشه راه تهیه شده و به ادارات ابلاغ شود و با استقبالی که در استان صورت گرفت وزارتخانه نیز برای اجرا مصمم شد.
حق لطفی خاطرنشان کرد: در میان ۳۱ استان کشور استان های قزوین، خراسان رضوی و فارس به عنوان پیشرو در اجرای طرح( TOD ) انتخاب شده و دو شهر تهران و ورامین هم در طرح اضافه شده است.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها