خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:

حمایت از تولیدات داخلی بهترین راه مقابله با جنگ‎اقتصادی است

مسئول سیاسی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین اذعان کرد: مسئولین اجرائی و تولیدکنندگان باید نسبت به کیفیت کالاهای تولیدشده حساس باشند چراکه بخشی از حل مشکل اقتصاد منوط به تولیدات کشور بوده و کلید آن تولید کالاهای با کیفیت داخلی است.
کد خبر: ۹۰۰۵۵۰۲
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸

علی کوچک‌خانی، مسئول سیاسی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در تبیین شعار سال اظهار کرد: رهبر انقلاب از سال 1379 با در نظرگرفتن نیازهای اساسی کشور هر ساله شعاری را به صورت هدفمند و به عنوان خط مشی برای جامعه در نظر گرفتند.
وی تبیین کرد: توجه به حل مشکلات مردم و تلاش در این راستا، موضوع اشتغال و رفع معضلات بیکاری و هم‌چنین تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی را می‌توان از اصلی‌ترین اهداف در نامگذاری سال‌ها دانست.
این مسئول با اشاره به شعار سال 1397 توضیح داد: شعار سال امسال که در راستای حمایت از تولیدات داخلی است در حقیقت خطاب به مسئولین، مردم و تولیدکنندگان بوده و بخش عمده آن که مربوط به خرید کالای ایرانی است برعهده خود مردم می‌باشد.
مسئول سیاسی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین اضافه کرد: امروز در بحث خرید کالای ایرانی از سوی مردم جامعه به فرهنگسازی گسترده‌ای در این زمینه نیازمند بوده که باید این فرهنگسازی از سوی صداوسیما، رسانه، مسئولین و دیگر ارگان‌های مرتبط فراهم شود.
کوچک‌خانی در ادامه با اشاره به نقش موثر مسئولین در حمایت از تولید داخلی مطرح کرد: مسئولین اجرائی و تولیدکنندگان باید نسبت به کیفیت کالاهای تولیدشده حساس باشند چراکه بخشی از حل مشکل اقتصاد منوط به تولیدات کشور بوده و کلید آن تولید کالاهای با کیفیت داخلی است.
وی تصریح کرد: امروز کشور با بحث جنگ اقتصادی روبه‌رو است لذا بیانات مقام معظم رهبری در تبیین شعار سال بیاناتی کاملا حکیمانه و به موقع بود و حمایت از تولیدات داخلی بهترین راه مقابله با جنگ اقتصادی و تحریم‌های دشمن است.
این مسئول دولتمردان را مهم‌ترین عامل در افزایش تولید و استفاده مردم از تولیدات داخلی عنوان کرد و گفت: امروز واردات بی‌رویه اجناس خارجی کمر اقتصاد کشور را شکسته و آمار کارگران بیکار به جوانان بیکار کشور اضافه شده که بسیار نگران کننده بوده و دولتمردان باید تدابیری عملی در این حوزه بگیرند.
مسئول سیاسی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین در خاتمه خاطرنشان کرد: برای حمایت از تولیدات داخلی دولتمردان سهمی حدود 80درصد را به خود اتخاذ داده‌اند ولی باید توجه داشت که نقش تولیدکنندگان و مردم نیز در تولید کالای با کیفیت و خرید کالای ایرانی نقشی بسیار تاثیرگذار و غیرقابل انکار است که باید مورد توجه قرار گیرد.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها