خبرهای داغ:
سرپرست انجمن سینمای جوانان ملایر خبر داد

نمایش50 اثر از عکاسان ملایری در نمایشگاه «دوربین بی‌شعور است!»

سرپرست انجمن سینمای جوانان ملایر از نمایش 50 اثر از 25 عکاس ملایری در نمایشگاه «دوربین بی‌شعور است!» خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۸۲۴۴
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱

نمایش50 اثر از عکاسان ملایری در نمایشگاه «دوربین بی‌شعور است!»به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، امید وفایی در آیین گشایش نمایشگاه گروهی عکس در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر بیان داشت: این اولین نمایشگاه عکس کانون عکاسان و انجمن سینمای جوانان ملایر است که با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر با موضوع آزاد و تحت عنوان «دوربین بی‌شعور است!» برگزار می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه با حضور 25 عکاس و 50 اثر، اولین حضور عکاسانی است که سعی در نگاهی صادق به پیرامون محیط خود دارند و آثار خود را در سه بخش ثبت‌های طبیعت، پرتره و اجتماعی برای ارتقاء نگاه و دانش عکاسی به نمایش گذاشته‌اند.

سرپرست انجمن سینمای جوانان ملایر ادامه داد: کانون عکاسان ملایر با راهیابی دو فریم از عکاسان این کانون در جشنواره منطقه‌ای ژیار کردستان، گامی نو و بلند را در راستای نگاهی نو و بدیع در پیشبرد اهداف انجمن سینمای جوانان ملایر و رسالتش برداشته و دارد.

وی عنوان کرد: این نمایشگاه از 30 فروردین تا 6 اردیبهشت، صبح‌ها از ساعت 8 الی 14 و بعداز ظهرها از 15 الی 18برای بازدید علاقمندان در گالری مجتمع فرهنگی و هنری ملایر واقع در شهرک ولیعصر(عج)، میدان قائم دایر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات