دیدار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء با مدیر حوزه علمیه خواهران استان

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء به همراه مسئول بسیج طلاب با مدیر حوزه علمیه خواهران استان دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۰۱۰۰۱۳
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این دیدار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام حیدری زاد بعنوان مدیر حوزه علمیه خواهران استان گفت: حجت الاسلام حیدری زاد  علاوه بر شخصیت علمی دارای سوابق انقلابی و جهادی بوده لذا حضور ایشان برکات زیادی در تربیت و انگیزه دهی به طلاب جوان در حوزه های علمیه استان خواهد داشت.

حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی تربیت طلاب و روحانیون در طراز انقلاب را از ضروریات جامعه دانست و گفت: با توجه به اهمیت موضوع سپاه شهداء و بخصوص بسیج طلاب استان از همه ظرفیت های موجود برای همکاری مشترک استفاده می نمایند و لازم است در این راستا جلسات متعددی برگزار و هماهنگی های لازم بعمل آید.

در ادامه دیدار حجت الاسلام حیدری زاد تاکید کرد: ظرفیت بالای بسیج طلاب می تواند در پیاده سازی فرهنگ انقلابی در حوزه های علمیه موثر باشد و حوزه های علمیه خواهران استان از این ظرفیت در ارتقاء سطح آگاهی و تربیتی طلاب استفاده خواهند نمود.

حجت الاسلام حیدری زاد جانباز دفاع مقدس بوده و نزدیک به ۲۰ سال امام جمعه نقده بود و با حکم مدیر حوزه های علمیه به عنوان مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی منصوب گردیده است.

ارسال نظرات