مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در بسیج نیشابور:

بسیج نیشابور با ۱۲ برنامه به استقبال هفته عقیدتی سیاسی در سپاه می‌رود

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج نیشابور گفت: بسیج نیشابور با ۱۲ برنامه به استقبال هفته عقیدتی سیاسی در سپاه می‌رود.
کد خبر: ۹۰۱۰۹۹۹
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضو؛ حجت‌الاسلام حسین رحیمی با اشاره به اینکه بسیج این شهرستان با ۱۲ برنامه به استقبال هفته عقیدتی سیاسی در سپاه می‌رود، اظهار داشت: دیدار با امام‌جمعه، شرکت نیرو‌های سپاه و بسیج در نماز جمعه و سخنرانی قبل از خطبه‌ها توسط مسئول نمایندگی، ولی فقیه از برنامه‌های روز اول هفته عقیدتی سیاسی در سپاه است.

وی بابیان اینکه جلسه پرسش و پاسخ طلاب بسیجی به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در حوزه علمیه گلشن با محوریت مسائل سیاسی برگزاری می‌شود، عنوان کرد: برگزاری جلسه اخلاق مدیران نیشابور در نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج، اردوی سیاحتی زیارتی و غبارروبی بقعه متبرکه قدمگاه رضوی برای خانواده‌های پایور، تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج، بازدید از خانواده‌های متوفی و معزز شهدای مربی و بازدید از حلقه‌های صالحین از دیگر برنامه‌های این هفته است.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج نیشابور ادامه داد: برگزاری نشست‌های بصیرتی در ناحیه و حوزه‌های مقاومت، دعوت از نخبگان این شهرستان و طرح تبیین شعار سال، اجرای زنگ سپاس در مدارس با مشارکت آموزش‌وپرورش و دیدار با ریاست آموزش‌وپرورش و تبریک هفته معلم از دیگر برنامه‌های این هفته است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها