برگزاری جلسه گرامیداشت حماسه سوم خرداد در فارسان

همایش گرامیداشت حماسه سوم خرداد ماه به همراه غبار روبی مزار شهدا به همت سژاه ناحیه فارسان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۲۱۲۵۳
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ در هفته مقاومت همایش گرامیداشت حماسه سوم خرداد ماه به مناسبت آزاد سازی خرمشهر قهرمان با حضور مسئولین، خانواده های شهدا و سایر اقشار مردم برگزار گردید.

 فرمانده سپاه فارسان با خیرمقدم گویی خدمت حضار و تشکر از حضور پرشور مردم و مسئولین در برنامه گفت: عملیات بیت المقدس یکی از مهمترین و بزرگترین عملیات‌های نیروهای مسلح ایران در جنگ تحمیلی محسوب می شود که به فرماندهی مشترک سپاه و ارتش و با هدف آزاد سازی خرمشهر انجام گرفت.

سرهنگ پاسدار حمید یزدانیافزودایران برای نخستین بار در تاریخ معاصر خود وارد جنگی همه جانبه و نابرابر شده بود که با غیرت جوانان و مردمش اجازه نداد حتی یک وجب از خاک این سرزمین به یغما برود. به واقع فتح خرمشهر پایانی بود بر صدها سال به یغما رفتن خاک این سرزمین که به واسطه حماقت های پادشاهان مستبد و نالایق.

در ادامه امام جمعه شهرستان  با ادای احترام به آستان امام راحل و شهدای دفاع مقدس به خصوص شهدایی که در راه آزاد سازی خرمشهر جان خود را فدای اسلام و ایران کردند گفت: عملات بیت المقدس شروعی بود برای پیروزی های آینده ما و شکست های دشمنانمان.

حجت الاسلام محسن ملک پورادامه داد:امروز هم اگر ملت ایران در برابر انواع و اقسام فشارها ایستاده است و از عربده‌کشی‌های سلطه‌گران نمی‌هراسد، ریشه‌اش به همان فتح بر می‌گردد.

در پایان برنامه نیز مردم و مسئولین ضمن غبار روبی قبور مطهر شهدا یاد این شهدا را گرامی داشتند و با ایشان تجدد پیمان کردند. بازدید مردم از نمایشگاه عکسی که به مناسبت حماسه فتح برگزار گردیده بود نیز از دیگر برنامه این مراسم بود.

ارسال نظرات