دیدار مسئولین سپاه ناحیه میثم مشهد از خانواده شهید «حسن حسین‌بخش»

مسئولین سپاه ناحیه میثم مشهد از خانواده طلبه شهید «حسن حسین‌بخش» از شهدای افغانی هشت سال دفاع مقدس دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۲۹۵۹۵
|
۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در این دیدار محمدحسن گلقندشتی؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میثم مشهد از مقام و منزلت شهداصحبت کرد و افزود: خون شهیدان ما امتداد خون پاک شهیدان کربلاست و بازماندگان و عزیزان شهدا باید همواره شکرگزار خداوند باشند.
 
وی افزود: طلبه شهیدحسن حسین بخش نمونه بارز ایمان و عالم با عمل است. شهادت، مرگ انسان‌هاى زیرک و هوشیار است و این شهیدبزرگوار معامله تاجرانه خوبی باخداوند متعال کردند.

وی درپایان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری گفت: امنیت کشور مرهون صبر خانواده‌ها و خون شهداست، خانواده شهداء در واقع نمونه بارز صبر و استقامت هستند و دیدار و ملاقات با خانواده این عزیزان از مهمترین وظایف ماست.

گفتنی است؛ طلبه شهیدحسن حسین بخش در سال ۱۳۴۴ در خانواده مذهبی و پیروی خط ولایت چشم به جهان گشودو پس از سپری کردن دوران کودکی و نوجوانی در سن ۱۵ سالگی وارد حوزه علمیه عباسقلی خان مشهدشد و پس از دستور امام خمینی (ره) که فرمودند شما در هر شرایطی باید بروید به جبهه؛ وارد جبهه حق علیه باطل شد و بعد از مدت ۶ ماه حضور در جبهه در منطقه عملیاتی سومار در عملیات مسلم بن عقیل در شهریور سال ۱۳۶۶ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها