خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانش آموزی استان سمنان:

برگزاری دوره آموزشی یاوران ولایت استان سمنان در مشهد مقدس

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان از برگزاری دوره آموزشی طرح یاوران ولایت استان سمنان در مشهد مقدس به مدت ۱۲ روز خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۷۰۲۶
|
۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ پاسدار یوسفعلی طاهری در مراسم افتتاحیه طرح یاوران ولایت استان سمنان در حرم شهدای گمنام شاهرود با تبریک دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) با بیان اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب دشمنان لحظه‌ای از توطئه غافل نبودند اظهار کرد: در مقابل توطئه‌های دشمنان آنان که ایستادند نسل جوان و نوجوان جامعه بوذده است که دانشجویان پیرو خط امام لانه جاسوسی سفارت آمریکا را گرفتند و بعد در هشت سال دفاع مقدس نسل نوجوان و جوان ما در دفاع از انقلاب پای کار بودند و شهدای فراوانی در این راه فدا شدند که ۳۶ هزار شهید دانش آموز گواه این حضور و نقش اساسی است.
وی با بیان اینکه برای تربیت نسل انقلابی و مدافع اسلام و نظام باید سرمایه گذاری و کادرسازی نمود افزود: بسیج دانش آموزی در این راستا چند سالی است که فرماندهان واحد‌های مقطع دبیرستان دوره دوم (پیشگام) را از دانش آموزان انتخاب و در قالب طرح یاوران ولایت در راستای کادرسازی آینده انقلاب تلاش می‌کند.
طاهری خاطر نشان کرد: در طرح یاوران ولایت دانش آموزان با شاخص‌های مختلف و بر اساس نیاز شناسایی و مورد آموزش قرار می‌گیرند تا ندیریت را در دوران نوجوانی و در مدرسه تمرین کنند تا در آینده مدیران تراز انقلاب اسلامی شوند.
وی با بیان اینکه این دوره آموزشی به مدت دو هفته برای برادران و دختران بصورت مجزا با برگزاری برنامه‌های متنوع آموزشی و فرهنگی در جهت آمادگی برای قبول مسئولیت فرمانده واحدی مدرسه در مشهد مقدس برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها