اعزام سرگروه های صالحین کوهرنگ به مشهدمقدس

سرگروه های صالحین فرهنگی شهرستان کوهرنگ برای حضور در دوره یاوران ولایت عازم مشهد مقدس شدند.
کد خبر: ۹۰۴۱۱۶۵
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرپرست کانون مقاومت بسیج فرهنگیان عاشقان ولایت شهرستان کوهرنگ درگفتگو با خبرنگار ما از اعزام سرگروه های صالحین این کانون به دوره یاوران ولایت در مشهدمقدس خبرداد.

وی، برگزاری این دوره ها به عنوان طرح ولایت را عامل تقویت بنیه علمی و معنوی سرگروه های صالحین برشمرد و براستفاده فرهنگیان از این دوره های آموزشی تاکید کرد.

سرپرست کانون عاشقان ولایت کوهرنگ،بابیان اینکه بین معلمان و دانش آموزان ارتباط تنگانگ علمی و عاطفی وجوددارد افزود: تاثیرپذیری دانش آموزان از فرهنگیان در پذیرفتن فرهنگ و باورهادور از انتظار نیست و این امر مستلزم تعهد و تلاش و مسئولیت پذیری بیشتر معلمان و مروجان علم و فرهنگ نسبت به معنویت افزایی و انقلابی گری در دانش آموزان می باشد.

این مقام مسئول از فرهنگیان خواست نسبت به ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی اهتمام لازم داشته باشند تا از توطئه های دشمنان انقلاب جهت تضعیف باورهای مردم جلوگیری کنند.

وی درادامه گفت: پیش بینی می شود فرهنگیان دوره دیده در طرح ولایت بتوانند در سال جاری تحصیلی برای حلقه های صالحین شهرستان و سایر برنامه ها جهت تقویت بنیه انقلابی و معنوی سایر فرهنگیان و دانش آموزان کار کنند.

ارسال نظرات