اعزام تیم تخصصی دامپزشکی گروه جهادی به منطقه بازفت

تیم تخصصی دامپزشکی گروه جهادی از تبار آسمان با سرپرستی رئیس دانشکده دامپزشکی به منطقه بازفت اعزام شد.
کد خبر: ۹۰۴۳۶۰۸
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ تیم تخصصی دامپزشکی گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد شهرکرد در گلزار شهدا شهرکرد گرد هم آمدند و ضمن زیارت و تجدید عهد با شهدای دفاع مقدس، با بدرقه جانشین بسیج دانشجویی استان راهی اردوی جهادی شدند.

مجید حیدری، مسئول گروه جهادی از تبار آسمان گفت: این گروه با هدف خدمت به مردم منطقه بازفت و روستای سرآقاسید از شهرستان کوهرنگ و در راستای هماهنگی و هم افزایی با مسئولین منطقه و تعیین نقطه هدف جلساتی با بخشدار، مسئول حوزه بسیج، رئیس و مسئول فنی و مهندسی کمیته امداد، نماینده راهداری و دهیار روستا های دهناش، لبد و مورز داشته است.

وی افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده در تابستان سال جاری سه تیم تخصصی دامپزشکی، فرهنگی و عمرانی به منطقه اعزام خواهند شد که امروز تیم دامپزشکی به منطقه اعزام می شود.

حیدری اضافه کرد: این تیم با جمعی 20 نفره از دانشجویان و با همراه داشتن داروهایی با ارزش بیش از 20 میلیون تومان به منطقه اعزام می شود.

وی ادامه داد: دامپزشکی استان، قرارگاه امام رضا (علیه السلام ) و دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد شهرکرد در تهیه این داروها کمک کرده اند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ضمن تقدیر از ریاست دانشگاه و رئیس دانشکده دامپزشکی اعلام کرد: سرپرستی تیم تخصصی گروه دامپزشکی را آقای دکتر جعفریان ریاست دانشکده دامپزشکی شخصا بر عهده دارند.

ارسال نظرات