خبرهای داغ:
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد

اسلامشهر آق‌گل در ابتدای مسیر توسعه و آبادانی

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش‌های انجام شده اسلامشهر آق گل به «شهر» ارتقاء یافته که در ابتدای مسیر توسعه و آبادانی به عنوان یکی از شهرهای تابعه ملایر است.
کد خبر: ۹۰۴۷۹۸۷
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷

اسلامشهر آق‌گل در ابتدای مسیر توسعه و آبادانیبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، محمد کاظمی در نشست شهر اسلامشهر آق گل بیان داشت: با تلاش‌های انجام شده اسلامشهر آق گل به «شهر» ارتقاء یافته که در ابتدای مسیر توسعه و آبادانی به عنوان یکی از شهرهای تابعه ملایر است.

وی افزود: با وجود محدودیت‌های فزاینده در حوزه جلب اعتبارات ویژه، با تکیه بر تعامل با دولتمردان تاکنون اعتبارات چشمگیری برای عمران و توسعه شهرستان به ویژه در حوزه مناطق کمتر بهره‌مند ملایر اختصاص یافته و اسلامشهر آق گل از جمله همین مناطق است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: استقرار بانک در منطقه اسلامشهر، جلب و تأمین بودجه برای تجهیز شهرداری، توسعه سالن‌ها و امکانات ورزشی اسلامشهر، استفاده از ظرفیت‌های بنیاد برکت برای احداث مدارس در تمام مقاطع در این منطقه و.... از جمله اقداماتی است که تاکنون محقق شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: اسلامشهر آق گل در بازه زمانی اندکی به شهری متناسب با نیازها و دغدغه‌های اهالی مبدل شده که مرکز جامع سلامت دارای امکاناتی با اعتباری معادل 10 میلیارد ریال شامل بخش‌های آزمایشگاه، داروخانه، CPR  و... احداث شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات