خبرهای داغ:
مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ قزوین:

افزایش دویست دانش آموز پایه اول ابتدایی، به جمعیت دانش آموزی ناحیه ۲

رسولی عنوان کرد: با افزایش آمار هفت کلاس درس در پایه اول ابتدایی، حدود دویست دانش آموز در پایه اول در این هفت کلاس مشغول به تحصیل خواهند شد.
کد خبر: ۹۰۵۹۰۳۴
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، رسولی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان قزوین که در سالن جلسات آموزش و پرورش ناحیه یک و به ریاست سید علی موسوی فرماندار قزوین برگزار شد ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین بیان کرد: در سال تحصیلی ۹۸_۹۷ در ناحیه دو، هفت کلاس پایه اول اضافه شده که بالطبع از نظر نیروی انسانی و فضای آموزشی نیازمند رسیدگی می باشند و این در حالی است که به دلیل ماندگاری پایه دوازدهم، نیروهایی که به علت مازاد بودن در مقطع ابتدایی خدمت می کردند، به مقطع خود بازگشتند.
وی گفت: با افزایش آمار هفت کلاس درس در پایه اول ابتدایی، حدود دویست دانش آموز در پایه اول در این هفت کلاس مشغول به تخصیل خواهند شد.
مدیر ناحیه دو آموزش و پرورش اظهار کرد: به دلیل حجم کار در روز آغازین بازگشایی مدارس، سرویس ها به لحاظ شروع کار تاخیرهایی را خواهند داشت که این امر با مدیریت صحیح در ترافیک شهری و نیز سرویس دهی اتوبوسرانی قزوین قابل حل می باشد.
رسولی ضمن اشاره به بدهی مدارس به دستگاههای گاز، آب و برق عنوان کرد: نامه کلی به مسوولان این ادارات جهت تقسیط و همکاری با مدارس ارسال شود و همچنین در خصوص آسفالت مدارس هدف، از مجموعه شورای شهر و شهرداری قدردانی شد.
وی گفت: روز یکشنبه اول مهرماه سالجاری همزمان با بازگشایی مدارس، در دبیرستان شاهد بهشتیان به صورت نمادین مراسم آغازین سال تحصیلی جدید با حضور مسوولان استانی برگزار خواهد شد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها