خبرهای داغ:
در بیانیه شواری تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان سمنان عنوان شد ؛

آتش گشودن بر روی مردم بی دفاع نشانه دهنده ی نهایت رذالت و پلیدی است

شورای تبین مواضع بسیج دانشجویی استان سمنان پیرامون حادثه تروریستی روز های اخیر بیانیه ای منتشر کرد.
کد خبر: ۹۰۶۰۹۶۸
|
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان سمنان پیرامون حادثه تروریستی روز های اخیر در اهواز بیانیه ای منتشر کرد

متن این بیانیه به شرح زیر می باشد :

بسم الله الرحمن الرحیم

انا من المجرمین منتقمون

آتش گشودن بر روی مردم بی دفاع نشانه دهنده ی نهایت رذالت و پلیدی است.

اقدام تروریستی روزهای گذشته نشان داد که در دنیای امروز هنوز هستند حرمله هایی که برای نیل به منافع پست و شوم خودحاضرند انسانیت را زیرپا بگذارند و خون بی گناهان اعم از کودک و... را بر زمین بریزند.
خداوند در قرآن کریم این گروه را اینگونه معرفی می فرماید: اولئک کالانعام بل هم اضل.

از طرفی گروهک تروریستی الاحواز با آتش گشودن به سوی ملت یاد منافقین را زنده کرد. به فرموده امام خمینی(ره)، وقتی گروهی دست به حمله مسلحانه علیه ملت می‌زند، تمامی اعضای آن گروهک مصداق محارب هستند، هر چند هنوز فرصت حرب نیافته باشند.

فرمان رهبر انقلاب به نهادهای اطلاعاتی و دستگاه قضایی درباره تعقیب دنباله‌های این جنایتکاران، به معنی این است که سیستم اطلاعاتی و قضایی باید هرچه سریعتر کشور را از لوث هر احدی که با این گروهک تروریستی مرتبط است، پاکسازی نمایند؛ چنانکه در اواخر دهه شصت کشور از لوث وابستگان به منافقین پاک شد و فتنه عظیم‌تر، خنثی گشت.

بدینوسیله دانشجویان بسیجی استان سمنان ضمن ابراز همدردی با خانواده های داغدار این حمله تروریستی ، اعلام می دارند امتی که مشق عشق در مکتب حسین(ع ) اموخته است از شهادت باکی ندارد و به کوری چشم دشمنان و مزدوران منطقه ای آنها ملت عزیز ایران اسلامی روز به روز متحد تر و منسجم تر به سوی قله های پیروزی و موفقیت پیش خواهد رفت. فان حزب الله هم الغالبون

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان سمنان

ارسال نظرات
پر بیننده ها