با حضور سرپرست استانداری خراسان رضوی انجام شد؛

افتتاح نمایشگاه پژوهش و فناوری در مشهد مقدس/ رونمایی از ۹ طرح برتر فناورانه

طی مراسمی با حضور سرپرست استانداری خراسان رضوی، روسای دانشگاه‌ها و مدیران دستگاه‌های اجرایی و واحد‌های صنعتی استان، جشنواره و نمایشگاه هفته گرامیداشت پژوهش و فناوری در محل نمایشگاه‌های بین المللی مشهد گشایش یافت.
کد خبر: ۹۰۸۶۵۱۵
|
۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ در این نمایشگاه که با شعار 'پژوهش و فناوری بستری برای تجاری سازی و فرصتی برای سرمایه گذاری' برپا شده است، دانشگاه‌ها و واحد‌های فناور، واحد‌های صنعتی و شرکت‌های دانش بنیان حضور دارند.

هدف از برگزاری این نمایشگاه سالانه فراهم آوری شرایطی برای ارتباط بیشتر و بهتر دانشگاه‌ها و واحد‌های فناور با صنعت، تجاری سازی ایده‌ها و محصولات در راستای رونق اقتصادی و حل برخی مشکلات فراروی جامعه و صنعت است.

در این نمایشگاه دانشگاه‌ها و واحد‌های فناور و دانش بنیان استان محصولات و نتیجه تحقیقات و پژوهش‌های خود را در ۳۵۰ غرفه به وسعت ۱۱ هزار متر مربع به نمایش گذاشته اند.

همچنین ۹ طرح برتر فناورانه در زمینه‌های پزشکی، کشاورزی، شیمی، سلامت و سایر عرصه‌های دانش بنیان با حضور سرپرست استانداری خراسان رضوی رونمایی شد.

در کنار این نمایشگاه، نخستین نمایشگاه تخصصی مشاوران با شرکت ۲۳ گروه در ۲۳ غرفه و دهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف نیز با شرکت ۵۰ مشارکت کننده داخلی در ۵۰ غرفه افتتاح شد که اصیل‌ترین فرش‌های دستباف ایران و تابلو فرش‌های مختلف در آن معرفی و به نمایش گذاشته شده است.

نمایشگاه‌های یاد شده تا ۱۵ آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی مشهد دایر است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها