فرمانده سپاه ناحیه خلیل آباد:

دانشجویان بسیجی نبض دانشگاه را به دست بگیرند

فرمانده سپاه ناحیه خلیل آباد بیان داشت: از دانشجویان تراز انقلاب اسلامی انتظار می‌رود همانگونه که در بعد دینی قوی هستند، در بعد علمی هم قوی باشند و بسیج دانشجویی باید مشوّق این باشد که دانشجویان بسیجی نبض دانشگاه را به دست بگیرند.
کد خبر: ۹۰۸۷۵۹۳
|
۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰
سرهنگ دوم پاسدار ابوالفضل فتوحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی گفت: رهبر انقلاب همیشه تاکید دارند بسیجی باید در وسط میدان باشد تا بتواند از ارزش‌های انقلاب حفاظت کند که در این زمینه، توجه به فرهنگ و هوشیار بودن نسبت به تهدید و جنگ نرم از مسائلی است که همواره در گفته‌های خود به آن اشاره می‌کنند، لذا یک دانشجوی تراز انقلاب باید دارای ویژگی‌های ولایتمداری، معرفت دینی، آرمانخواهی، روحیه مطالبه گری و بصیرت باشد.

وی افزود: یکی دیگر از شاخصه‌های دانشجوی تراز انقلاب اسلامی، داشتن بصیرت است. بصیرت ابعاد مختلفی دارد؛ اما آن بصیرت مورد نظر همان است که در نهج البلاغه است؛ یعنی دشمن شناسی.
 
فتوحی با اشاره به تلاش گسترده علمی دانشجویان گفت: از دانشجویان تراز انقلاب اسلامی انتظار می‌رود همانگونه که در بعد دینی قوی هستند، در بعد علمی هم قوی باشند و بسیج دانشجویی باید مشوّق این باشد که دانشجویان بسیجی نبض دانشگاه را به دست بگیرند.

وی با بیان اینکه دانشجوی تراز انقلاب اسلامی به آرمان‌های انقلاب وفادار، پایبند و دارای روحیه انقلابی در کار‌ها است، افزود: امید به آینده و اعتماد به نفس نیز باید در وجود دانشجوی تراز انقلاب موج بزند.

فرمانده سپاه ناحیه خلیل آباد با تاکید بر ورود دانشجوی تراز انقلاب اسلامی به مسائل انقلاب با نگاه راهبردی، اضافه کرد: دانشجو باید در مسائل فکری و اصلی انقلاب اسلامی ورود جدی داشته باشد و با یک نگاه راهبردی در مسائل اصلی انقلاب اسلامی ورود پیدا کند.

سرهنگ دوم پاسدار فتوحی ادامه داد: انتظار دیگر از دانشجوی تراز انقلاب اسلامی مأیوس نشدن و دمیدن روحیه امید است.

وی بیان داشت: وظیفه دیگر دانشجوی تراز انقلاب اسلامی، تلاش در پاکسازی محیط فکری و جلوه‌های ظاهری دانشگاه است. در محیط‌های فکری و ظاهری نباید تأثیر بپذیریم؛ بلکه تأثیرگذار باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها