خبرهای داغ:
امام جمعه الوند:

کار فرهنگی را اولویت خود قرار دهیم

حجت الاسلام مهدوی گفت: دشمن به دنبال نابودی این انقلاب با فتنه های مختلف بوده است و سعی دارد کشور را به چالش بکشاند ولی آنچه دشمنان ما متوجه آن نمیشوند توجه و عنایت الهی به این مرز و بوم است.
کد خبر: ۹۰۸۸۲۷۳
|
۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، گروسی فرماندار شهرستان البرز در حلسه برنامه ریزی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: شهرستان البرز مولود انقلاب است و ما برای معرفی دست آوردها ی چهل ساله این انقلاب هیچ مشکلی نداریم.
وی ادامه داد: ما باید با گفتمان و بیان درست به جوانان ارزش های این چهل سال را انتقال دهیم تا بتوانیم این کشور را به صاحب اصلی برسانیم .
حجت الاسلام مهدوی امام جمعه الوند نیز در این جلسه ابراز کرد: شهید دستغیب می فرمایند هرکس می خواد بداند در زمان ظهور نسبت به آن حضرت چه موضعی خواهد داشت ببیند نسبت به جانشین آقا چطور است با زبان یا دل و عمل .
مهدوی ابراز کرد: بر فقها هم اطاعت از امام امت واجب است، امروز مخالفت با امام امت مخالف با امام زمان است .
امام جمعه الوند تبیین کرد: ما در زیر سایه ولایت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن خواهیم گرفت. دشمن به دنبال نابودی این انقلاب با فتنه های مختلف بوده است و سعی دارد کشور را به چالش بکشاند ولی آنچه دشمنان ما متوجه آن نمیشوند توجه و عنایت الهی به این مرز و بوم است.
وی تصریح کرد: طی چهل سال با این تحریم هایی که علیه کشور ما بود، اگر در کشور های دیگر بود آن کشور از بین رفته بود .
مهدوی افزود: اگر می بینیم که انقلاب و نظام ما با قدرت به راه خود ادامه می دهند به این دلیل است که ما از فروغ و نور الهی بهره مندیم، نباید در این مسیر از ولایت غافل شویم چرا که دشمنان این انقلاب دندان تیز کرده اند.
امام جمعه الوند خاطر نشان کرد: امر فرهنگ مسئله ای است که امروز همه ما وظیفه داریم در آن ورود کنیم و مسائل را حل کنیم، اینکه بگوییم مشکلی وجود ندارد نادرست است و همه ما در هر رکنی که خدمت می کنیم باید مسوولیت پذیر باشیم.

 3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها