خبرهای داغ:

صبحگاه مشترک نیرو های مسلح در اسلام آباد غرب

برگزاری صبحگاه مشترک نیروی های مسلح اسلام آبادغرب به مناسبت روز ارتش در محل تیپ181 زرهی این شهرستان با حضور یگان هایی از ارتش،سپاه و نیروی انتظامی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۲۸۹۶۱
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۶

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج؛ صبحگاه مشترک نیروی های مسلح اسلام آبادغرب به مناسبت روز ارتش در محل تیپ181 زرهی این شهرستان با حضور یگان هایی از ارتش،سپاه و نیروی انتظامی برگزار شد.فرمانده تیپ 181زرهی شهید سرلشکر سلیمی در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: 29 فروردین مصادف با پیام تاریخی امام راحل(ره) است، در زمانی که خناسان زمزمه انحلال ارتش را زمزمه کردند امام خمینی(ره) با بصیرت و دور اندیشی پیام تارخی خود را صادر فرمودند که در چنین روزی ارتش در بین مردم به رژه بپردازد و موجودیت خود را به معرض نمایش بگذارد.فرمانده تیپ 181 زرهی ارتش با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار فرماندهان ارتش، عنوان کرد: رهبری با فرمایشات گهر بار خویش ارتش را مورد تفقد قرار دادند و این کلام گهربار رهبری برای ما افتخار بزرگی است.
وی خاطرنشان ساخت: ما به شجره طیبه بودن و مکتبی بودن ارتش و اینکه به فرموده رهبری؛ ارتش گنجینه ای پرافتخار و نمایشگاهی ازارائه ارزش های اسلامی هستیم، افتخار می کنیم.
گفتنی ست؛ در پایان این مراسم نیروهای مسلح ارتش، سپاه و انتظامی حاضر در میدان، از جلوی جایگاه فرماندهان نظامی و مسئولین رژه رفتند.

ارسال نظرات