خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه بسیج استانداری سمنان:

آمادگی شورای بسیج استانداری سمنان برای پیشبرد برنامه های استانداری و مسئولین

فرمانده پایگاه بسیج استانداری سمنان گفت: شورای بسیج استانداری آمادگی دارد تا در راستای سیاست ها و برنامه های استانداری و مسئولین ارشد آن، کمک و همکاری نموده تا رسالت و وظیفه خود را در پیشبرد اهداف عالی نظام و انقلاب به انجام برساند.
کد خبر: ۹۱۳۵۹۹۴
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱
آمادگی شورای بسیج استانداری سمنان برای پیشبرد برنامه های استانداری و مسئولینبه گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، قدرتی ، فرمانده پایگاه بسیج استانداری در دیدار استاندار سمنان با اعضای شورای بسیج استانداری و رئیس سازمان بسیج کارمندان استان ضمن تبریک‌ حلول ماه مبارک رمضان، از تلاشها و زحمات استاندار و معاونین ایشان در طول مدت حضور در استانداری و همچنین برگزاری این جلسه تقدیر و تشکر کرد و افزود: حرکت انقلابی یعنی اینکه حرکات و اقداماتی که ‌تاکنون انجام ‌نشده همراه با نوآوری صورت بگیرد و این ‌مهم در بیانیه گام دوم انقلاب به وضوح ‌مشهود است.
وی گفت: باید گامهایی عمیق تر، دقیق تر و پرشتاب تری را برای رسیدن به اهداف متعالی برداریم.
قدرتی خاطر نشان کرد: شورای بسیج استانداری آمادگی دارد تا در راستای سیاست ها و برنامه های استانداری و مسئولین ارشد آن، کمک و همکاری نموده تا رسالت و وظیفه خود را در پیشبرد اهداف عالی نظام و انقلاب به انجام برساند.
فرمانده پایگاه بسیج استانداری سمنان تصریح کرد: ما‌نباید اجازه دهیم ‌که واقع پنداری به جای واقع گرایی ترویج پیدا کند که در این صورت به طور قطع دچار محاسبات اشتباه و نادرست در تصمیمات خود خواهیم شد./ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها