خبرهای داغ:

حمل فولاد از طریق خطوط ریلی راه آهن شمالشرق (۱) شاهرود

تفاهم اولیه حمل محصولات فولاد شاهرود از طریق خطوط ریلی شمالشرق (۱) نهایی شد.
کد خبر: ۹۱۹۰۴۵۳
|
۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مدیر کل راه آهن شمالشرق (۱) ساهرود اظهار کرد: بر اساس مذاکره انجام شده با مدیرعامل شرکت مذکور و به منظور تحقق سیاست‌های کلی برنامه ششم توسعه در خصوص توسعه جذب بار و اولویت حمل محصولات توسط بخش ریلی و همچنین تلاش برای کاهش سوانح جاده‌ای با انتقال بار از جاده به ریل و افزایش سهم حمل و نقل ریلی نسبت به جاده، تعاملات لازم جهت حمل مواد خام ومحصولات شرکت فولاد شاهرود نهایی شد.
وی افزود: بناست با حمل بار و بارگیری ۷۰ هزار تن ورودی مواد اولیه و ۱۰۰ هزار تن مواد صادراتی از سکوی بار ایستگاه کلاتخوان گام نخست برداشته شود.
زاد خور افزود: در گام دوم این تفاهم نامه نیزکار احداث خط فرعی به کارخانه فولاد شاهرود به طول ۷ کیلومتر از ایستگاه کلاتخوان در دستور کار قرار می‌گیرد که با احداث این خط فرعی در تعامل با شرکت یاد شده، سالیانه بیش از ۷۰ هزارتن مواد اولیه و ۱۰۰ هزار تن محصولات تولیدی این کارخانه مستقیما و از مبدا خطوط بارگیری احداثی توسط خطوط ریلی به کشور‌های آسیای میانه و مقاصد داخلی حمل خواهد شد.
خاطر نشان می‌شود: شرکت فولاد شاهرود تولید کننده میلگرد آج دار به روش نورد گرم می‌باشد و در ۷ کیلومتری ایستگاه راه آهن کلاتخوان در شهرستان شاهرود تاسیس شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها