همزمان با هفته بسیج؛

یادواره شهدای دانش آموزی شهرکرد برگزار شد

همزمان با هفته بسیج، یادواره شهدای دانش آموزی طرح شهید بهنام محمدی در سالن اجتماعات بنیاد شهید استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۱۷۱۴
|
۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی ناحیه2 شهرکرد گفت: همزمان با هفته مبارک بسیج، یادواره شهدای دانش آموزی طرح شهید بهنام محمدی با حضور 500 نفر از دانش آموزان بسیجی در سالن اجتماعات بنیاد شهید استان برگزار شد.

وی، در حاشیه این مراسم با بیان اینکه فرهنگ بسیج در متن جامعه شهروندی ما زنده و پویا است، اظهار کرد: هفته بسیج تنها متعلق به سپاه نیست و به همه جامعه تعلق دارد؛ سپاه متولی و برنامه‌ریز است و باید تلاش کنیم تا برنامه‌های این هفته بهتر و باشکوه‌تر از سنوات قبل اجرا شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی ناحیه2 شهرکرد با بیان اینکه متاسفانه برخی ها با جناح بازی شهدا را فراموش کرده اند، افزود: عزت، آبرو، امنیت و سربلندی امروز کشور ما، مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهدا ازجمله شهدای بسیج دانش آموزی است که در سالهای دفاع مقدس با نثار عزیزترین گوهر وجودی خود، اجازه ندادند گزندی از سوی دشمنان به نظام و انقلاب اسلامی برسد. 

ارسال نظرات