خبرهای داغ:

جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آرادان برگزار شد

جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان آرادان به میزبانی سپاه ناحیه این شهرستان و با حضور فرمانده سپاه ناحیه و امام جمعه شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۶۸۸۶
|
۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آرادان، در این جلسه سرهنگ پاسدار ایرج گلینی فرمانده سپاه ناحیه آرادان ضمن تشکر از حضور حاضرین در این جلسه گفت : موضوع امر به معروف و نهی از منکر یک واجب فراموش شده در بین مردم و مسئولین کشور است.
وی افزود : در زمینه امر به معروف و نهی از منکر در سطح شهرستان آرادان در سال 1398 ، توسط ستاد نماز جمعه، ائمه جمعه و جماعات، هیئت امنای مساجد، سرگروه های صالحین، فرماندهان پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج و سپاه ناحیه آرادان اقدامات خوبی همچون نشست های بصیرتی در مساجد، تذکر لسانی در سطح شهرستان، سخنرانی های ائمه جمعه و جماعات و فرماندهان بسیج و سپاه و سخنرانی شخصیت های کشوری در مساجد به ویژه مسجد صاحب الزمان(عج) شهر آرادان، تجمع و راهپیمایی حجاب و عفاف، برگزاری غرفه نمایشگاهی عفاف و حجاب و ... برگزار گردید.
گلینی تصریح کرد : در حاشیه اجلاسیه شهدای شهرستان آرادان نیز برنامه های فرهنگی طرح شهید بهنام محمدی توسط سرگروه های این طرح در مدارس پسرانه و دخترانه و بوستان سلامت برگزار شد و گزارشی از روند اجرای اجلاسیه نیز ارائه نمود.
در ادامه این جلسه حجت الاسلام والمسلمین جلیل شریفی نیا امام جمعه شهرستان آرادان گفت : تمام کارهای خوب معروف و تمام کارهای بد منکر محسوب می شوند که در سال 1398 برنامه های خوبی در سطح شهرستان آرادان در زمینه امر به معروف و نهی از منکر انجام شده است که میتوان از جمله به دعوت از شخصیت های کشوری در مسجد صاحب الزمان (عج) توسط ستاد نماز جمعه و پایگاه بسیج صاحب الزمان(عج) در مناسبت ها همچون اساتید حوزه و دانشگاه؛ آقایان حلواییان، سردار علیزاده و آقای نصیری فر اشاره کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها