خبرهای داغ:
به همت بسیج؛

مراسم شبی با شهداء در مدرسه علمیه فاطمی قم برگزار شد

به همت پایگاه مقاومت بسیج و مدیریت مدرسه علمیه فاطمی وبا حضور اساتید وطلاب وتنی چند از مسئولین تیپ 83 روحانیون تبلیغی رزمی امام جعفر صادق(ع)، مراسم باشکوه شبی با شهداء در مدرسه علمیه فاطمی برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۰۱۳۲۰
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین جوشقانیان مدیر موسسه روایت سیره شهداء در این مراسم در سخنرانی خود با تاکید بر این نکته که برگزاری یادواره شهداء موجب عدم خروج انسان از مسیر حق وحقیقت می شود، اظهار داشت: شهدای ما افرادی بودند که در مکتب اهل بیت علیهم السلام وامام خمینی ره پرورش یافته وروح وجسم خود را با نوای "یا حسین" و"یا زهرا" صیقل داده وبدین وسیله الگوی دینی ومعیار خدا باوری،ایمان واز خود گذشتگی در جامعه شدند.
وی" ولایت پذیری "را به عنوان شاخصه اصلی شهدا مورد توجه قرار داد وافزود: شهداء با پیروی از ولایت ،جانانه در مقابل دشمن ایستادگی کردند وبا تکیه بر ایمان وتقوا درس عزت وبزرگی ومقاومت را به جامعه آموختند.
مدیر موسسه روایت سیره شهداء دربخش پایانی سخنان خود تضعیف واضمحلال پایگاه مردمی روحانیت را از اهداف مهم ومحوری دشمن توصیف کرد وافزود: دشمن می خواهد با دسیسه وفتنه انگیزی این پایگاه عظیم مردمی را از بین ببرد؛بنا بر این بر طلاب جوان لازم است در کنار پشتکار وجدیت در امر تحصیل وتهذیب نفس ،رسالت خود را در تبلیغ وآگاهی دادن به مردم نسبت به توطئه های دشمن فراموش نکنند.


ارسال نظرات