فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک :

رزمایش «فاطمیون» در اراک برگزار می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک از برگزاری رزمایش فاطمیون در راستای سلسله رزمایش‌های الی بیت‌المقدس در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۱۹۶۹
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۴
محمدرضا رضایی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک با بیان این مطلب که نظام مقدس جمهوری اسلامی در سال‌های پس از پیروزی مورد توجه و هجمه سنگین دشمنان بوده است؛ لذا برای مقابله با ترفندهای دشمنان باید همیشه آماده بوده و با استفاده از طرح‌های نو از بروز و ظهور تهاجمات فرهنگی ممانعت به عمل آورد.

وی بابیان این مطلب که آمریکا و دیگر هم‌پیمانانش در پی فرصتی برای توطئه چینی و ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، افزود: مردم در قالب بسیج چند میلیونی از ارزش های نهادینه شده در انقلاب دفاع کرده و اجازه فتنه‌افکنی به دشمنان را نخواهند داد.

رضایی از برگزاری رزمایش فاطمیون در اراک خبر داد و افزود: این رزمایش در ادامه سلسله رزمایش های الی بیت المقدس در این شهرستان برگزار می شود.

وی ادامه داد: بسیجیان باید با بهره‌گیری از تجریبات ارزنده سال‌های دفاع مقدس این آمادگی را داشته باشند تا همچون گذشته از تمامیت ارضی کشور دفاع کنند، به همین منظور رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس طرح‌ریزی و اجرا می‌شود.

رضایی هدف از برگزاری رزمایش گردان‌های بیت‏‌المقدس را بالابردن آمادگی بسیجیان، افزایش توان رزمی، دفاع همه‌جانبه در راستای امنیت پایدار، حفظ و انسجام  گردان های بیت‏‌المقدس و اعتلای دانش و مهارت‌های تخصصی بسیجیان برشمرد.

وی برگزاری کلاس‌های تاکتیکی، عقیدتی – سیاسی، برپایی حلقه‌های صالحین، صبحگاه مشترک با حضور مسئولان استانی و شهرستانی را از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده در رزمایش فاطمیون بیان کرد.

فرمانده  ناحیه مقاومت بسیج اراک در پایان، افزود: رزمایش فاطمیون در روزهای پنج‌شنبه و جمعه، 14 و 15 اسفند در دو گروه خواهران و برادران با حضور گردان های بیت‌المقدس و کوثر در اراک برگزار می شود.


ارسال نظرات