فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک:

توسعه ورزش، سلامت جامعه را به همراه دارد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: ورزش سلامت و قدرت افراد و اجتماع را تضمین می‌کند. 
کد خبر: ۹۵۸۴۷۶۷
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ سرهنگ پاسدار محمد مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک در مراسم افتتاح باشگاه ورزشی «رهروان حاج قاسم» پایگاه مقاومت بسیج زینبیه اراک با تاکید بر نقش تربیتی ورزش گفت: ورزش بر دو بُعد روح و جسم انسان تأثیر گذاشته و آن را شاداب و باطراوت می‌کند.

وی با اشاره به پیشرفت تکنولوژی در عصر حاضر افزود: ورزش کردن در دنیای امروز که تکنولوژی‌های کامپیوتری جدید، زمان زیادی از وقت و زمان ما را می‌گیرد و فعالیت بدنی ما را کمتر کرده است ضرورت بیشتری پیدا می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک با تاکید بر نقش ورزش در یادگیری و سلامت دانش‌آموزان تصریح کرد: ورزش علاوه بر اینکه بر جسم و روح فرد اثرگذار است در سازگاری فرد با جامعه و شخصیت فردی‌اش نقش بی‌بدیلی دارد که این خود از بروز آسیب‌های اجتماعی تا حد زیادی می‌کاهد؛ ورزش سلامت و قدرت افراد و اجتماع را تضمین می‌کند. 

سرهنگ مهجوری با تأکید بر اینکه دختران پرتحرک امروز مادران سالم فردای جامعه هستند، افزود: انجام فعالیت‌های ورزشی موجب تقویت و ایجاد توانایی در مهارت‌های اجتماعی می‌گردد.

وی خاطرنشان کرد: اسلام به عنوان برترین و كامل‌ترین دین به ورزش و تربیت جسم و جان توجه ویژه‌ای دارد؛ می‌توان با نهادینه كردن ورزش به عنوان یک تفریح با نشاط و شادی بخش در زندگی روزمره به حفظ سلامت جسم و جان بسیار اهمیت داد و آن را در جامعه فرهنگ‌سازی كرد.

گفتنی است اجرای حرکات ورزشی رزمی و تقدیر از اعضای این باشگاه بخشی از برنامه های اجرایی این مراسم بود.  

انتهای پیام/
ارسال نظرات