خبرهای داغ:
حجت الاسلام جوشقانیان مطرح کرد؛

ایران کانون مبارزه با ظلم/ ناکارآمدی دشمن نشان از کارآمدی ما دارد

مسئول موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا گفت: ایران اسلامی امروز به کانون همه عدالت خواهان و آزادگان عالم برای مبارزه با ظلم تبدیل شده است.
کد خبر: ۸۵۰۲۱۷۳
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، حجت الاسلام حسین جوشقانیان پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای بهداشت و درمان استان قم که در سال شهید مفتح دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شش هزار شهید گلگون کفن استان قم اظهار داشت: بیش از سه دهه از عمر بابرکت انقلاب شکوهمند ما می گذرد، ولی دشمنان با تمام امکاناتی که در اختیار داشته اند، نتوانسته اند بر ملت ایران چیره شوند و این نشان از الهی بودن این نظام دارد.

مسئول موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا با اشاره به اینکه دشمنان با تمام توان در تلاش اند که خون شهدا را پایمال کنند و یاد آن عزیزان را از دل ما پاک کنند، ابراز کرد: دشمن به دنبال این است که روحیه ناامید ی و یأس را در کشور ما نهادینه کند.

وی با بیان اینکه دشمنان می خواهند دستاوردهای شهدا را به فراموشی بسپارند، بیان نمود: دشمن با تمام امکانات و نیروی انسانی هم در فضای مجازی و هم در فضای حقیقی، در ابعاد گوناگون صف آرائی کرده ولی باز هم نتوانسته است در برابر ایمان و اخلاص ملت ایران دوام بیاورد.

رئیس مجمع عالی بسیج استان قم با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) به زیبایی قله ها را به ما نشان دادند، افزود: فتح ارزش های معنوی، بالندگی و پویندگی معنوی که در نسل جوان ما صورت گرفته را می توان از مهمترین ارزش های انقلاب اسلامی دانست.

وی اردوهای معنوی راهیان نور را نمونه ی بارزی از انتقال روحیه ایثار و شهادت به نسل جوان دانست و ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند" اگر امروز حادثه ای اتفاق بیفتد، جوانان ما کمتر از جوانان دوران دفاع مقدس نیستند".

مسئول موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا افزود: ایران اسلامی امروز به کانون همه عدالت خواهان و آزادگان عالم برای مبارزه با ظلم تبدیل شده است.

وی فتح بصیرت ملی و نافذی که ملت عزیز ما در منطقه پیدا کرده را از دیگر دستاوردهای خون شهدا خواند و خاطرنشان کرد: نا کارآمدی دشمن نشان از کار آمدی ما دارد.

جوشقانیان با بیان اینکه جای جای کشور دستاورد خون های شهداست، ابراز کرد: دشمنان اعتراف کرده اند که ایران قدرت اول در منطقه است.

وی با بیان اینکه ما این افتخارات امروز را به آسانی به دست نیاورده ایم، تصریح کرد: شهدای ما در راستای عزت و عظمت اسلام جان خود را فدا کردند.

وی تداوم راه اسلام را تنها خواسته شهدا از ما دانست و بیان کرد: مبدأ و راهبرد ما عاشوراست.

رئیس مجمع عالی بسیج استان قم، دیکته شدن اسلام ناب محمدی بر همه اسلام های قلابی، درباری، وهابی، سلفی و در یک کلمه آمریکایی در منطقه را از دیگر دستاوردهایی دانست که از انقلاب اسلامی و شهدا به ما ارث رسیده و ابراز کرد: ببینید فرمول حضرت روح الله(ره) با بیمه شده توسط خون های مطهر شهداء با چه سرعتی در دنیا در حال پیشرفت است.

وی به لزوم فعالیت در عرصه جنگ نرم اشاره کرد و ابراز نمود: اگر همان فرمول های دوران دفاع مقدس را در جنگ نرم به کار بگیریم، قطعا موفق خواهیم بود.

جوشقانیان، ایمان به خدا، اتصال به آل الله و ولایت مداری را از مهمترین مولفه های موفقیت دوران دفاع مقدس برشمرد و افزود: اگر بر طبق رهنمود های اسلام پیش برویم قطعا پیروز خواهیم بود.


ارسال نظرات