خبرهای داغ:
با حضور جانشین معاونت بهداشت و درمان سپاه پاسداران؛

یادواره شهدای بهداری لشکر 17 علی بن ابی طالب(ع) در قم برگزار شد

یادواره شهدای بهداری لشکر 17 علی بن ابی طالب(ع) با سخنرانی جانشین معاونت بهداشت و درمان سپاه پاسداران در دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۰۲۱۸۰
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، سردار رضا عبداللهی در مراسم یادواره شهدای بهداری لشکر 17 علی بن ابی طالب(ع) که پیش از ظهر امروز به همت معاونت بهداشت و درمان سپاه استان قم در سالن شهید مفتح دانشگاه علوم پزشکی استان قم برگزار شد، طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: مقام معظم رهبری، منادی بیداری اسلامی در جهان معاصر هستند.

وی با اشاره به اینکه پاک ترین و گرانبهاترین خون ها این انقلاب را بیمه کرده است، ابراز کرد: دشمنان این را خوب بدانند که ما قدمی از پاسداری از آرمان های اسلام و شهدا عقب نخواهیم نشست.

جانشین معاونت بهداشت و درمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به ویِژگی شهدا، افزود: شهدا انگیزه شان برای خداوند بود و از خودشان گذشته بودند و خود را فدای اسلام و انقلاب کرده بودند.

وی ولایت مداری را از دیگر خصوصیات شهدا دانست و خاطرنشان کرد: شهدا هر کدامشان در صف حق علیه باطل بودند و هرکدامشان صفحات زرین تاریخ انقلاب را نگاشتند.

سردار عبداللهی ادامه داد: امروز از جمهوری اسلامی ایران به عنوان قطب پزشکی منطقه یاد می شود که این افتخار از دوران دفاع مقدس برای ما جاودان شده است.

وی تصریح کرد: بیش از 10 هزار عمل جراحی توسط بیمارستان لشکر 17 علی بن ابی طالب(ع) در دوران دفاع مقدس انجام شد.

جانشین معاونت بهداشت و درمان سپاه پاسداران با بیان اینکه بایستی قدر رهبر عزیزمان را بدانیم، بیان نمود: برگزاری یادواره های شهدا از جلوه های مهم نبرد نرم می باشد.

شایان ذکر است مدیحه سرائی حاج حسن شالبافان و اهدای بسته های فرهنگی نیز از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.


ارسال نظرات