خبرهای داغ:
خادم الشهداء بسیجی:

شلمچه معراجی برای من و زائران شهداست

خادم الشهداء بسیجی در مناطق عملیاتی جنوب کشور گفت: شلمچه معراجی از شهدا است که در مناطق عملیاتی جنوب برای من بسیار تاثیر گذار بوده و به گفته مقام معظم رهبری قطعی از بهشت است.
کد خبر: ۸۵۰۲۷۸۷
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، آیت ابوذرپور عصر امروز در مراسم تجمع کاروان‎های راهیان نور شهرستان گرگان در شلمچه در گفت‎گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار کرد: آثاری که از راهیان نور بدست می‎آید در هیچ یک از کتاب‎های تاریخ و علمی حاصل نمی‎شود.

وی تصریح کرد: راهیان نور نقش بسزایی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد و مسئولان باید نسبت به این مهم بیشتر احساس تکلیف کنند.

این خادم شهدا با بیان اینکه راهیان نور تصوری هشت سال دفاع مقدس را برای زائران ترسیم می‎کند، افزود: راهیان نور راه تاریکی که رزمندگان ما برای استقلال و آزادی این کشور در شب‎های عملیاتهای مختلف رفتهاند را منور می‎سازد و زائران را با سیمای نورانی افکار مجاهدان فی سبیل الله در هشت سال دفاع مقدس آشنا می‎کند.

ابوذرپور راهیان نور را بسیار موثر در فرهنگ ولایت‎پذیری دانست و خاطر نشان کرد: تجمع نخبگان و مردم ولایت‎مدار در این سفرهای معنوی باعث افزایش روحیه جمعی می‎شود.

این زائر شهدا شهید مهدی باکری را الگویی برای خود توصیف کرد و اذعان کرد:شلمچه معراجی از شهدا است که در مناطق عملیاتی جنوب برای من بسیار تاثیر گذار بوده و به گفته مقام معظم رهبری قطعی از بهشت است و قطعا به عنوان نخستین یادمان شهدا در مناطق جنوب و همچنین نخستین مکانی که مردم در برابر رژیم بعث عراق مقاومت کرد‎ه‎اند برای بسیاری از زائران حائز اهمیت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها