خبرهای داغ:
جانشین سازمان بسیج اساتید استان قم خبر داد؛

اعزام اساتید دانشگاه‌های قم به اردوی راهیان نور

جانشین سازمان بسیج اساتید قم از اعزام اساتید دانشگاه‌های قم به اردوی راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۳۹۶۴
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام عبدالرحیم علیزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگاران طی سخنانی با اشاره به اهمیت برگزاری اردوی راهیان نور ویژه اساتید دانشگاه‌های قم اظهار داشت: برگزاری اردوهای فرهنگی راهیان نور سبب می‌شود تا شکاف بین نسل‌ها به واسطه آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت پر شود.

جانشین سازمان بسیج اساتید قم با اشاره به اعزام اساتید به مناطق عملیاتی ویژه نوروز افزود: در اردوی راهیان نور غرب سه دستگاه اتوبوس از اساتید اعزام، در اعزام اساتید نخبه یک دستگاه اتوبوس و در ایام نوروز نیز یک دستگاه اتوبوس از اساتید دانشگاهی استان اعزام می‌شود.

وی با اشاره به آمار اساتید عضو بسیج استان قم تصریح کرد: در حال حاضر هزار و 250 نفر از اساتید دانشگاهی استان قم عضود بسیج هستند که از این تعداد 300 نفر از اساتید خانم هستند و 330 نفر از اساتید حوزه و دانشگاه عضو بسیج هستند.

جانشین سازمان بسیج اساتید قم عنوان کرد: مهم‌ترین اولویت بسیج اساتید برگزاری برنامه‌های فرهنگی ویژه آشنایی با آرمان‌های انقلاب است زیرا دشمن با استفاده از ابزارهای مختلف درصدد دور کردن مردم از فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی خاطرنشان کرد: ما در کنار برگزاری اردوی راهیان نور، برنامه‌های حلقه صالحان ویژه اساتید را برگزار می‌کنیم و علاوه بر آن ویژه برنامه‌هایی با حضور خانواده‌های اساتید برای روشنگری خانواده‌های اساتید نیز برگزار می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم قم


ارسال نظرات