خبرهای داغ:
استاندار قم خواستار شد؛

اهتمام جدي دستگاه ها به ترويج فرهنگ ايثار و شهادت

استاندار قم اهتمام جدي دستگاه ها به ترويج فرهنگ ايثار و شهادت را خواستار شد.
کد خبر: ۸۵۰۴۴۸۳
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم به نقل از روابط عمومي استانداري قم، حجت الاسلام والمسلمين محمدصادق صالحی منش در جلسه شوراي اداري استان قم كه به مناسبت روز شهيد در مجتمع امام خميني (ره) برگزار شد، با اشاره به حديثي از امام معصوم (ع) اظهار كرد: كسي كه به عمل نيك قومي راضي باشد در ثواب آن عمل دخيل است.

استاندار قم با تاكيد بر پاسداشت ياد و نام شهدا و ايثارگران، طرح سپاس از خانواده هاي معظم شاهد را بسيار مهم ارزيابي و تصريح كرد: مسئولين بايد با الگو قرار دادن رهبر معظم انقلاب، با خانواده ي ايثارگران ديدار و نسبت به حل مشكلات معنوي و مادي ايشان پيگير باشند.

وي با بيان اينكه همه ي ما مديون خون هاي پاك شهيدان هستيم خاطرنشان كرد: مديران بايد با ارزيابي عملكرد خود بسنجند كه چقدر نسبت به انجام تكاليف و وظايفشان موفق بوده اند.

نماينده عالي دولت در استان در ادامه به انتخاب دولت تدبير و اميد بواسطه ي راي اكثريت مردم پرداخت و گفت: دولت به پشتوانه ي مردم و با تكيه بر نيروهاي توانمند داخلي در مسائل مختلف ملي و بين المللي تاثير گذار بوده است.

حجت الاسلام والمسلمين صالحي منش حضور رئيس جمهور در قم و استقبال مراجع عظام و مردم از وي را موجب تحكيم دولت در مذاكره با كشورهاي عضو 1+5 عنوان و تصريح كرد:‌ حمايت حوزه از هيئت دولت از دستاوردهاي مهم اين سفر بود.

استاندار قم در ادامه اهتمام مديران بر انجام وظايفشان را مورد توجه قرار داد و با تاكيد بر لزوم حذف روندهاي طولاني خدمت رساني به مردم افزود: اجراي دولت الكترونيك كه پايلوت آن نيز در قم مي باشد، بايد در دستور كار همه ي مديران قرار گيرد.

وي با اشاره به دستورات رهبر معظم انقلاب در رابطه با مسئله ي زمين خواري و محيط زيست تصريح كرد: اجراي هر برنامه ي عمراني در قم بايد با لحاظ نمودن مسائل زيست محيطي باشد.

در پايان اين جلسه از مديران فعال در سفر رياست جمهوري به قم تقدير به عمل آمد.

استاندار قم سپس با حضور در گلزار شهداي علي ابن جعفر نسبت عطر افشاني و گل افشاني مزار مطهر شهدا اقدام نمود.


ارسال نظرات