خبرهای داغ:

بازدید معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم از اردوهای جهادی دانشجویان بسیجی

معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) از فعالیت های جهادی دانشجویان بسیجی استان قم بازدید و سرکشی نمود.
کد خبر: ۸۵۰۷۴۰۴
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، رضا فقیهی، معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) صبح الی بعد از ظهر امروز از فعالیت های دانشجویان بسیجی که در قالب اردوی جهادی در روستاهای قم مستقر بودند، بازدید و سرکشی نمود.

فقیهی با حضور در روستای حصار سرخ از توابع دهستان نیزار ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های بی دریغ دانشجویان بسیجی گروه جهادی آل طه، مشکلات مردم روستا را بررسی نمود و دستور تاسیس پایگاه مقاومت بسیج در این روستا را جهت پیشبرد بسیاری از امور صادر نمود.

وی همچنین ضمن حضور در منزل یکی از اهالی روستا وضعیت معیشت وی را بررسی نمود و از جهادگران بسیجی درخواست کرد تا کمال همکاری را داشته باشند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم نیز در ادامه ضمن حضور در روستاهای فرج آباد و کاج از توابع دهستان قمرود، از فعالیت بسیجیان همیشه در صحنه تقدیر کرد و بسیج را برای نظام اسلامی ایران نعمت بزرگی دانست .

فقیهی در این بازدید یک روزه از عرصه های گروههای جهادی، فرهنگی، آموزشی، بهداشتی، کلاس های مشاوره، اقتصاد مقاومتی و.... بازدید و از نزدیک در جریان روند اجرای این اردوها قرار گرفت.


ارسال نظرات