خبرهای داغ:
مسئول بسیج طلاب سپاه انصارالرضا(علیه السلام):

همدلی و همزبانی در بین ملت و دولت سبب پیروزی بر کفر جهانی است.

مسئول بسیج طلاب سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی گفت: همدلی و هم زبانی در جامعه اسلامی و قرآن و در بین ملت و دولت باعث از بین رفتن مشکلات بوجود آمده در جامعه و پیروزی اسلام بر کفر جهانی است.
کد خبر: ۸۵۰۸۴۴۷
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام محمد رضا توکلی راد در جمع متربیان و سرگروه های حلقه های شجره طیبه صالحین پایگاه مقاومت سجیه ناحیه بیرجند با اشاره به شعار سال جاری از سوی امام خامنه ای اظهارداشت: اگر همدلی در جامعه اسلامی بوجود بیاید کسی نخواهد توانست به اسم اسلام تصرفی در اسلام داشته باشد.

مسئول بسیج طلاب سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی گفت:همدلی و هم زبانی در جامعه اسلامی و قرآن و در بین ملت و دولت باعث از بین رفتن مشکلات بوجود آمده در جامعه و پیروزی اسلام بر کفر جهانی است.

وی با اشاره به اینکه  باید تحول در سال جدید در انسان بوجود بیاید افزود: هم آگاهی و عبرت آموزی نکاتی است که انسان را از خواب غفلت بیدار و انسانها را از انحرافات و سقوط باز می دارد.

توکلی راد با اشاره به ضد ارزشهای که در حکمت های امام علی (ع) در نهج البلاغه ایشان بیان شده است، یادآور شد: باید توجه به عوامل و هشدارهای امام علی (ع) که باعث کاهش معنویت در انسان می شود داشته باشیم .

مسئول بسیج طلاب استان متذکرشد: اخلاص و تقوی از مهمترین عواملی است که سبب بالابردن ارزشهای معنوی و تقویت معنویت در افراد می شود.

وی با اشاره به اینکه بدون عمل صالح نمی توان به آخرت امیدوار بود، متذکر شد: کسانی در جامعه از وضعیت مالی خوبی برخوردار هستند ولی انفاق نمی کنند.

توکلی راد متذکر شد: افرادی که زبان و یکدل نیستند شرک و نفاق می کنند که این باعث می شود خدوند معنویت ونعمت خود را از انسان بگیرد و گاهی در جامعه مشاهده می شود افرادی به دنبال معنویت ، عبادت ، آسایش و وقت گذاشتن برای خانواده ، همسر و فرزندان خود نیستند و برای دویدن دنیا هستند که این یک ضد ارزش در جامعه قرآنی است.

 مسئول بسیج طلاب سپاه انصارالرضا(ع) خطاب به بسیجیان تاکید کرد: ما در نظام اسلامی و قرآنی زندگی می کنیم و اگر حرف ولی فقیه ، قران و اهل بیت را گوش و به آن عمل کنیم دیگر دشمن درون و بیرون نمی توان ما را مورد هجمه های خود قراردهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها